Svjetski marketinški trendovi na Danima komunikacija

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Od 16. do 19 travnja, u rovinjskom Hotelu Lone održat će se treće izdanje Dana komunikacija, nacionalnog festivala oglašavanja. Organizatori HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) i IAB (neprofitna udruga posvećena interaktivnom marketingu) u partnerstvu s renomiranim festivalima Cannes Lions i Eurobest na Dane komunikacija dovode vodeće svjetske marketinške stručnjake s tih festivala ali i, kako najavljuju, ostale uspješne kreativce, govornike i predstavnike tvrtki oglašivača.

Vodeći svjetski stručnjaci

Konkretno, publika će imati prilike čuti vodeće svjetske stručnjake koji upravljaju razvojem industrije među kojim i Petea Blackshawa, globalnog direktora digitalnog marketinga i društvenih medija Nestléa, koji upravlja online komunikacijom ovog prehrambenog diva i jednog od najboljih svjetskih oglašivača u preko 130 zemalja svijeta a koji će održati predavanje pod nazivom "Digital Transformations".

Poseban gost festivala je i Philip Thomas, predsjednik Uprave Lions Festivals, organizatora najvećih svjetskih marketinških festivala kao što su Eurobest, Cannes Lions, Spikes Asia i drugi koji će održati predavanje pod nazivom "Creativity Matters". David Muhlenfeld, potpredsjednik i kreativni direktor Martin Agencya, koji se prošle godine istaknuo kao jedan od najboljih govornika na Eurobestu i Cannes Lionsu, svojim će predavanjem u formi performansa pod nazivom "Every Jingle is a Love Song: What Advertising can Learn From the Music Industry" istaknuti što marketingaši mogu naučiti od glazbenika? Među predavačima, posebnu najavu zaslužuje glavna zvijezda Festivala David Shing, poznatiji kao Shingy, digitalni vizionar iz New Yorka, koji, na globalnoj razini, pronalazi nove prilike za biznis kada je riječ o budućnosti interneta i najnovijih digitalnih trendova.

Marketinški trendovi u svijetu

Uz to, ovogodišnji će Dani komunikacija ponuditi uvid u svjetske marketinške trendove te potaknuti debatu o stanju industrije u Hrvatskoj i regiji, dok će po prvi puta biti održane i "huraonice"- interaktivni okrugli stolovi na kojima će sudionici raspravljati na zadanu temu te dijeliti znanja i iskustva u neformalnom okruženju.

I ovog puta važan dio Dana komunikacija činit će dodjela  strukovnih nagrada za najbolja ostvarenja u hrvatskoj oglašivačkoj industriji. Tako će se 17. travnja, održati dodjela  Effie nagrada, dan kasnije i dodjela  IdejaX, IdejaXica i Mixx-a. Inače, natjecanje Effie koje nagrađuje učinkovitost marketinških komunikacija od ove godine uvodi kategoriju "Medijska ideja" usmjerenu ka promociji i nagrađivanju radova medijskih agencija u Hrvatskoj dok natjecanje Mixx za najbolje radove u online medijima od ove godine nagrade dodjeljuje u dvije nove kategorije - Branded Content Campaign i Best Media Strategy. (N. ORLOVIĆ RADIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter