Svi su ludi za torbom od 200 tisuca kuna

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Nikome nije jasno kako su sestre Olsen uspjele postici tako visoku cijenu svoje nove torbe izradene od aligatorove kože, no ona je unatoc vrtoglavoj cifri najprodavaniji modni dodatak iz njihove kolekcije The Row.

Skuplja je od prosjecne torbice Hermes Birkin, koja je predmet žudnje svih trendseterica. No cini se da ju je torba s potpisom blizanki Olsen dostigla, ako ne i pretekla. Na pariškom tjednu mode nosila ju je Ashley Olsen.

"To je bila prva stvar koja se rasprodala s polica", rekla je Asley za WWD, dodajuci da samo najveci brendovi uspiju izdržati ekonomsku krizu.

"Tijekom prošle ekonomske krize jedina modna kuca koja je bilježila porast bila je Hermes", dodala je. No ni cinjenica da je Ashley redovito nosi sa sobom, reklamirajuci je tako u New Yorku, sigurno nije naštetila prodaji torbe. Nije je zaboravila ponijeti ni na reviju Kanyea Westa u Parizu.

Torba ima zlatnu kopcu, najskuplja je u ponudi modnih dodataka, a najniža cijena proizvoda je 3.500 eura. Cijenom konkurira i popularnoj Hermesovoj torbi Birkin, koja se penje i do 30.000 eura, a prestigla je i najskuplju torbu u kolekciji Victorije Beckham, koja stoji 22.000 eura.

Amanda Brook, direktorica prodaje, otkrila je zašto je torba tako popularna. Prema njezinom mišljenju, lijepa je, klasicna, imat cete je dugo vremena i na nju vrijedi potrošiti toliko novca.

Pitamo se jesu li to stvarno valjani argumenti za izdvajanje više od 200.000 kuna za torbu.


Podijeli: Facebook Twiter