Tri godine nakon lansiranja aurisa, kada je Toyota prestala s proizvodnjom zlatne prethodnice corolle, inace tržišno najuspješnijeg kompakta starog 40 godina, Japanci su mu odlucili zategnuti bore. Ucinjen je diskretan, ali sveobuhvatan redizajn.
Novi izgled dobili su odbojnici i svjetla te bocni retrovizori u koje su integrirani pokazivaci smjera. Promjene su se odrazile na dimenzije, tako da je auris duži za 25, odnosno ukupno je dugacak 4.245 milimetara.
U putnickoj kabini novina su instrument ploca s bijelim osvjetljenjem, kožom obloženi upravljac s trendovski ravnim dnom te svježi dezeni na sjedalima. Integriran je i "Easy Flat" sustav preklapanja stražnjih sjedala, zahvaljujuci kojemu prtljažnik s osnovnih 355 litara za tren raste na 761 litru. Dizajneri su se pozabavili i materijalima, koji su još odsad još kvalitetniji i mekaniji na dodir.
Motorizaciju "ispeglanog" aurisa cine cetiri agregata koja ispunjavaju stroge Euro5 norme i pružaju iznimno nisku razinu ispušnih plinova uz minimalnu potrošnju goriva. Benzince zastupa ulazni 1,33-litarski Dual VVT-i od 99 konjskih snaga, inace opcijski dostupan sa "Start & Stop" sustavom. Agregat prosjecno troši šest litara goriva na stotinu prijedenih kilometara (5,8 litara uz "Start & Stop" sustav), što je u odnosu na prethodni 1,4-litarski agregat smanjenje potrošnje od 17 posto. Snažnija varijanta je 1,6-litarski Valvematic od 132 KS.
Dizelaše predstavlja motor 1.4 D-4D od 90 konjskih snaga te snažniji dvolitraš od 126 "konja". Agregati su upareni sa šesterostupanjskim rucnim mjenjacem, dok se u dodatnoj ponudi nudi i Multimode. Manji zahvati ucinjeni su na ovjesu i upravljackom sustavu, što dakako rezultira boljom upravljivošcu.
Što se serijske opreme tice, i dalje su u ponudi paketi Terra, Luna, Sport i Sol, no osnovni paket odsad je znatno bogatiji i dolazi s ABS, BA i EBD sustavima, mp3 playerom s komandama na upravljacu, rucnim klima uredajem, kompletnom elektrifikacijom, putnim racunalom, grijanim vanjskim retrovizorima i mnoštvom zracnih jastuka.
Osvježeni auris vec je stigao u hrvatske salone i dostupan je od 121.569 kuna za osnovni benzinski peterovratni model, dok dizelaši startaju sa 134.873 kuna. Najsnažniji i najopremljeniji benzinac (1,6 Valvematic Sol) košta 154.865 kuna, dok za najskuplju dizelsku varijantu (2.0 D-4D Sol) valja izdvojiti 176.915 kuna.