Vodeći švedski lanac turističkih agencija Resia objavio je rezultate svog zadnjeg barometra prodaje u posebnom priopćenju naslova "Hrvatska: hit destinacija ljeta".
Barometar agencije Resia slovi za jedan od najutjecajnijih i najviše citiranih izvještaja u švedskom turističkom sektoru, a služi i kao pokazatelj općenitih turističkih trendova na nacionalnoj razini. Hrvatskoj je ovo prvi put da je dospjela na listu pet najpopularnijih stranih destinacija, na kojoj se nalazi u društvu sa Španjolskom, Turskom, Grčkom i Ciprom.
Barometar navodi da su Šveđani lani posredstvom lanca Resia najviše putovali u Split, Dubrovnik i Zadar, a ukupna prodaja hrvatskih destinacija u tom lancu porasla je za čak 50 posto u odnosu na 2012. godinu. Isto istraživanje pokazalo je i niz novih trendova među Šveđanima koji se odlučuju na inozemna putovanja, a kojima Hrvatska predstavlja atraktivnu destinaciju upravo zbog bogate i raznolike ponude, kako prirodnih atrakcija, tako i kulturnih i zabavnih događanja i aktivnosti.
Istraživanje donosi podatke da je, usprkos slabijim prognozama ekonomskog rasta, budžet prosječne švedske obitelji za putovanja porastao u odnosu na 2012. godinu.
Prenijet je i barometar cijena Post Office Barometra o najpopularnijim ljetnim destinacijama EU-a, u kojem su izneseni zanimljivi podaci o cijenama u Hrvatskoj te konkurentnim zemljama Grčkoj i Španjolskoj, koja je po prvi put proglašena najjeftinijom odmorišnom destinacijom među zemljama eurozone. (Tportal.hr)