Sutra izlazi prvi broj turističkih novina Turistički list sjeverozapadne Istre, koji će se besplatno dijeliti građanima na svim kioscima u Istri.
Nastao je suradnjom Glasa Istre, Novog lista i klastera sjeverozapadne Istre, a izlazit će tri do četiri puta godišnje. Cilj mu je informirati žitelje Bujštine, ali i sve ostale o novostima u turističkoj ponudi tog dijela Poluotoka.
Već dvije godine sjeverozapadna Istra, točnije Bujština suradnjom javnog i privatnog sektora promovira svoj turizam te zajednički razvija nove turističke proizvode.
Ovom turističkom klasteru, koji objedinjuje turističke zajednice, hotelske tvrtke te sve ostale turističke djelatnike na području Umaga, Novigrada, Buja i Brtonigle, osnovni je cilj ostvarenje što većeg turističkog rasta.
Stoga su zajedničkim snagama izradili marketinški plan koji definira konkretne smjernice, aktivnosti i projekte koji se oslanjaju na usvojeni model sustavnog destinacijskog marketinga.
- Otvoreni smo za sve sugestije naših sugrađana jer je jedan od glavnih ciljeva ovakvog djelovanja podizanje kvalitete i standarda života za lokalnu zajednicu i sve dionike klastera, a to je moguće samo sinergijom svih koji stvaraju turističku ponudu, veli direktorica Turističke zajednice Umag Sanda Bravar Radizlović.
Želja im je da Bujština stekne reputaciju top klastera u Hrvatskoj zbog svoje raznovrsnosti i visoke razine kvalitete smještaja, rekreativnih objekata, enogastronomije, jake tradicije i autentičnog gostoprimstva, ali i izvrsne brige za gosta, cjelogodišnjeg programa raznih aktivnosti te jedinstvenih događanja.
Rast turističkog prometa očekuju kroz sustav tematiziranih proizvoda i iskustava, koji će podržavati razvoj turizma na obali i unutrašnjosti.
- Turističke zajednice klastera su od 2010. do 2012. promijenile kompletan brending na svim izdanim promotivnim materijalima. Uspostavljen je centralni turistički web portal, odnosno postavljena je stranica www.coloursofistria.com. Cestovna signalizacija, tiskani materijali i portal vizualno su usklađeni, a od turističkih proizvoda jače smo krenuli u razvoj tenisa, biciklizma, nogometa, wellnessa i enogastronomije na kojima gradimo svoju konkurentnost, zaključuje Bravar Radizlović. (B. BAN)