Sve bliža su daleka odredišta, ali većina Hrvata ipak ostaje kod kuće

(D. ŠTIFANIĆ)
(D. ŠTIFANIĆ)

Ovakav entuzijazam prema odmoru u vlastitoj zemlji temelji se na tome što velik broj hrvatskih putnika (36 posto) smatra da su putovanja unutar zemlje povoljnija, a više od polovice (60 posto) svjesna je da još ima toliko predivnih odredišta u vlastitoj zemlji koja mogu posjetiti, tumače iz Booking.coma

Čak 61 posto građana Hrvatske nagodinu planira više putovati nego ove godine, 70 posto ih želi posjetiti što više odredišta, a trećina sanja o pustolovnijim putovanjima. Više od polovice hrvatskih putnika radije bira privatni smještaj, poput vikendica ili apartmana, nego hotele, a nešto više od četvrtine njih razmišlja svoj objekt ponuditi na nekoj od web stranica za rezervaciju smještaja. Rezultati su to istraživanja koje je Booking.com proveo među 19.000 putnika iz 26 zemalja, među kojima je i Hrvatska, da bi otkrio što putnici
najviše očekuju od svog drugog doma za vrijeme godišnjeg odmora u 2018. godini.

Kraći odmori

Gotovo polovica putnika iz Hrvatske "loži" se na dalja putovanja nego dosad. Zbog sve povoljnijih letova te jednostavnijeg pronalaska i rezerviranja egzotičnijih destinacija, što je ocjena četvrtine anketiranih, vjerojatno je da će putovanja u daleka odredišta nastaviti rasti i u 2018. godini, ali polovica putnika iz Hrvatske još uvijek planira više putovati unutar države.

- Ovakav entuzijazam prema odmoru u vlastitoj zemlji temelji se na tome što
velik broj hrvatskih putnika (36 posto) smatra da su putovanja unutar zemlje povoljnija, a više od polovice (60 posto) svjesna je da još ima toliko predivnih odredišta u vlastitoj zemlji koja mogu posjetiti. Još jedan važan faktor je mogućnost odlaska na više putovanja s obzirom na to da jedan od tri putnika iz Hrvatske (37 posto) smatra da su dva ili tri kraća putovanja bolja od jednog dužeg u neko udaljenije odredište. Više od pola putnika iz Hrvatske (63 posto) namjerava otići na više vikend-putovanja u 2018. u odnosu na ovu godinu, tumače iz Booking.coma.

Svrha godišnjeg odmora u 2018. godini, ističu, neće biti samo razgledavanje mjesta, nego i stvaranje doživljaja prilikom otkrivanja odredišta i lokalnog stanovništva, što će biti ključan faktor za privlačenje putnika. Nezavisni smještajni objekti postaju sve popularniji jer putnicima daju veću fleksibilnost i slobodu da izađu i dožive odredište na autentičniji način.

Dobra trpeza

Kada je riječ o tome što putnici posebno cijene u smještajnom objektu, 40 posto njih iz Hrvatske navelo je besplatan WiFi, 38 posto želi imati prekrasan pogled iz smještaja, a s obzirom na to da se putnici sve više fokusiraju na hranu, skoro trećina (30 posto) potražit će kvalitetnu lokalnu hranu, 29 posto njih voli raznolik izbor hrane, a četvrtina besplatan
parking. (D. PALIBRK)

 


Podijeli: Facebook Twiter