Kampanja Hrvatske turističke zajednice #SuperBowlCroatia, osmišljena u povodu ovogodišnjeg finala američke nogometne lige NFL, osvojila je nagradu City Nation Place u kategoriji Best Usage of Social Media, priopćili su iz Hrvatske turističke zajednice. Nagrade su dodijeljene na prvoj City Nation Place konferenciji u Londonu.
Zadovoljstvo nagradom izrazio je i direktor HTZ-a Ratomir Ivičić koji je naglasio da je tim ljudi promptno i marketinški odlično iskoristio činjenicu o hrvatskom porijeklu oba trenera u finalu najgledanijeg sportskog spektakla u SAD-u te je krenuo u vrlo kratkom roku u osmišljavanje i online kampanje da bi se Hrvatska promovirala kao turistička destinacija u sklopu jednog od najvećeg natjecanja.
Ne treba posebno isticati cijenu jedne minute reklamnog prostora unutar finala američkog nogometa, a Hrvatska je osvanula kao najveća "skrivena" zvijezda reklamne kampanje te skrenula pozornost na sebe, poručuju iz HTZ-a.
- Nagrada je samo potvrda našem radu i smjeru u kojem idemo, a posebno mi je drago da je i moj tim ljudi time dobio još veću motivaciju za stvaranje kvalitetnog sadržaja na društvenim mrežama. To je napravio tim ljudi koji osjećaju veliku strast i entuzijazam za posao koji rade i jako su ponosni što rade stvari za opće dobro.
Osim ove nagrade, istaknuo bi i još jednu, a to su naši prijatelji, obitelj Ailleo, koji su osvojili nagradno putovanje te su nam među prvima i čestitali. Zaista su odlični ambasadori hrvatskog turizma u Americi, često s njima tvitamo, a oni još češće dijele svoje lijepe uspomene s nagradnog putovanja, kazao je Ivičić.
Inače, ova se nagrada, čiji je cilj ohrabriti, privući, promovirati i potaknuti ekonomski razvoj destinacija, ove godine dodjeljivala prvi put. Hrvatska turistička zajednica u istoj je kategoriji bila je nominirana s još četiri kandidata, Austrijskim nacionalnim turističkim uredom, ConnectIreland.com, Travel Manitoba i Onlynalon. (B. B.)