Njegovi entropijski pejzaži puno su više od običnog angažiranog komentara i kritičkog promišljanja. Od pukog i jedva vidljivog prisustva u nepreglednom prostoru prirode, preko oblikovane, oplemenjene, prisvojene i pokorene prirode pa do one koju čovjek na koncu uništava i zagađuje, sve su to svojevrsni otisci na mentalnoj mapi umjetnika koji se fotoaparatom služi u gotovo istoj maniri kao što bi o njoj pjesnik ispisao stihove perom.
Pogađajući suštinu novog ciklusa fotografija Igora Zirojevića, rekla je to Paola Orlić na sinoćnjem otvaranju izložbe "Entropijski pejzaži" renomiranog pulskog fotografa i dizajnera u dobro posjećenom Muzeju suvremene umjetnosti Istre.
Radovi su nastali tijekom prošle i ove godine; Zirojević je iz zraka fotografirao nepregledne prostore kamenoloma, puste morske površine, spaljene predjele, zagađenja i onečišćenja, a u MSUI-ju su izložene 24 fotografije otisnute tehnikom inject printa, većeg formata 140x100 centimetra. Izložbu prati opsežan katalog od 32 stranice s 27 reproduciranih kolor fotografija te tekstovima Miodraga Kalčića i Paole Orlić.
Ovaj je ciklus, kako je i rečeno, smislen nastavak istraživanja odnosa prirode i čovjeka koji autora okupira duže vrijeme - od 2011. kada na rovinjskom Photodaysu u velikim formatima zračnih snimaka osvaja prvu nagradu u kategoriji pejzaža, a nastavlja i produbljuje interes ciklusom meditativnih "Zen vrtova" 2012. izloženim u pulskoj galeriji Makina.
Izložba je otvorena tri tjedna, do 7. srpnja, a može se pogledati svakodnevno, osim ponedjeljka od 10 od 14 i od 18 do 21 sat. (Z. ANGELESKI, snimio M. ANGELINI)