- Buzet je sedamdesetih godina prošlog stoljeća otvorivši vrata slovenskim obrtnicima počeo graditi kapitalizam u ondašnjoj Jugoslaviji, a danas tjeramo poduzetnike. Moramo stvoriti uvjete da firme ne odlaze iz Buzeta, istaknuo je na današnjoj konferenciji za novinare nezavisni kandidat za gradonačelnika Buzeta Damir Kajin.
- Ako Lupoglav privlači poduzetnike ustupajući im zemlju za pet do osam eura po kvadratu, onda to mora činiti i Buzet, a ne obrtnicima nuditi zemlju za 18 eura. Ako Lupoglav nove poduzetnike oslobađa plaćanja komunalne naknade deset, a možda i više godina, onda to mora učiniti i Buzet jer u protivnom će neke firme otići iz Buzeta. Zbog ovakve politike u zadnjih petnaest godina u Buzetu se nije izgradila niti jedna nova hala, ustvrdio je Kajin.
Da bi mogli sačuvati radna mjesta ključne su ceste, jer se sa svake strane dobiva jedna stambena odnosno poduzetnička zona, rekao je Kajin u kontekstu zalaganja za izgradnju zaobilaznice Mala Huba - Verona.
- Hrvatske ceste su izradile glavni projekt zaobilaznice, treba ishoditi građevinsku dozvolu te otkupiti zemlju za što postoje jamstva da će to učiniti Hrvatske ceste te u cijelosti osigurati sredstva. Druga cesta je županijska cesta Podrečak -Opatija - most Bračana. S obzirom ŽUC ne može izraditi niti glavni projekt, a kamoli ishoditi građevinsku dozvolu, insistirat ćemo da se ta cesta ustupi Hrvatskim cestama i uvjeren sam da se može kandidirati na EU fondove i izgraditi u roku od četiri godine, istaknuo je Kajin. (G. Č. Š.)