Reprezentativan presjek kroz stvaralaštvo Tomislava Gotovca prikazuje se ovih dana u Galeriji Frank Elbaz u Parizu. Izložba ukazuje na ključne aspekte multimedijske djelatnosti ovog umjetnika koji je postao sinonim za avangardnog umjetnika koji ne pravi razliku između života i umjetnosti, niti bira samo jedan umjetnički medij. Kustos izložbe Žarko Vijatović odlučio je publici predstaviti veći broj značajnih umjetnikovih radova, od koji se neki prvi put javno izlažu - objavili su organizatori.
Predstavljen je niz kolaža nastalih 1964. godine, dok su u manjem broju prikazani kolaži iz kasnijeg razdoblja. Gotovac je inspiraciju za ova djela našao u stvaralaštvu Kurta Schwittersa, dok za izvedbu koristi trivijalne materijale poput novina, kino ulaznica, ambalaže, reklamnih fotografija, koje povezuje bojom, ljepilom ili parafinom. Neki od izloženih kolaža već svojim naslovom ("My Jazz Day") upućuju na jazz glazbu, umjetnikovu trajnu inspiraciju.
U serijama fotografija vidljiv je umjetnikov odnos prema vlastitom tijelu. U danas slavnoj seriji fotografija "Listanje Ellea" (1962) lik umjetnika ukomponiran je u snježni pejzaž Sljemena, a promatrač uvučen u filmskim sredstvima ispričanu priču o muško-ženskim odnosima. U seriji "Glave 1970." umjetnik je predstavljen u krupnom planu u sekvencama koje prizivaju fotografsku evidenciju iz policijske kartoteke.
Velika instalacija "Šišanje i brijanje u javnom prostoru/ Hommage C. T. Dreyeru" dokumentira jednu od umjetnikovih urbanih akcija, izvedenu i pažljivo dokumentiranu 1981. godine na zagrebačkom Cvjetnom trgu. Uz ovu, prezentirana je i umjetnikova vjerojatno najpoznatija akcija, "Zagreb, volim te", što je ujedno i naslov cijele izložbe koja ostaje otvorena do 15. siječnja.
U Galeriji Frank Elbaz u više su navrata izlagali hrvatski umjetnici koje je galerija predstavila i na svjetskim sajmovima umjetnina poput Frieze Art Fair u Londonu ili Artissime u Torinu - Julije Knifer, Josip Vaništa, Mangelos, grupa Gorgona, Mladen Stilinović, Boris Cvjetanović i Vlado Martek. (NL)