Studiju Sonda priznanje za logotip rovinjskog POU-a

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Nar i starogradska jezgra grada Rovinja bili su inspiracija Studiju Sonda za novi vizualni identitet, točnije logotip rovinjskog Pučkog otvorenog učilišta za koje su u kategoriji Educational portala Brends of the World osvojili znatno priznaje.

- Brands of the World jedna je od najvećih web-stranica za dizajn koja mjesečno ima tri milijuna posjeta i 700 tisuća registriranih korisnika te dodjeljuju priznanja za najbolje radove u brendiranju i dizajnu logotipa. U odabiru najboljih sudjelovao je žiri sastavljen od članova iz SAD-a i Europe, a glavni kriterij su kreativnost i izvrsnost u tehničkoj izvedbi, rekla je Jelena Šimunović na današnjoj konferenciji za novinare, a koja je uz Seana Poropata kreativna direktorica Studija Sonda, koji niže priznanja i nagrade.

Sean Poropat je govorio o samom rješenju te je naglasio da su za izradu loga uzeli u obzir činjenicu da se obraćaju širokoj ciljnoj skupini, kao i prilagodljivost, tako da može stajati kako uz zabavni tako i ozbiljniji projekt i manifestaciju a da pritom ne gubi na vizualnoj prepoznatljivosti.

- Budući da je riječ o ustanovi koja pruža puno usluga, logo s mnoštvo plodova - bobica nara koje se međusobno slažu, nadograđuju i upotpunjuju - tvori jedinstvenu cjelinu, pojasnio je Poropat te je naglasio da su pri izradi korišteni i geometrijski elementi koji se kroz primjenu mogu različito kombinirati za sve potrebe.

- Ovo je drugo priznaje Pučkom otvorenom učilištu za logo. Jedno smo dobili za logo Artexchanga koji je izradio studio Parabureau, a ovim novim priznanjem se dokazuje da je Studio Sonda posao ozbiljno odradio i pod tim će znakom rad POU-a, odnosno cijela vizualna priča biti prepoznatljiv, rekla je ravnateljica Dubravka Svetličić te je istaknula također i web-stranice, također plod kreativaca iz Studija Sonda, a koje su im otkako su pokrenute znatno olakšale komunikaciju s krajnjim korisnicima.

- Osnovno je to da svaki djelatnik može direktno nadopunjavati, skidati, dodavati materijale na web-stranici budući da se nerijetko događaju situacije koje nismo mogli predvidjeti, pojasnila je Svetličić.

Uz predstavljanje loga, prikazana je i mogućnost njegovog apliciranja i na razne proizvode - torbe, majice, kišobrane.

Svetličić je za financijsku potporu zahvalila Gradu, a posebno dogradonačelniku Marinu Budicinu koji je u ulozi povjesničara konkretno bio uključen u izradu loga. Budicin je čestitao dizajnerima koji su znali prepoznati i grafički oblikovati i povezati nar, jedan od simbola grada, te napučenu starogradsku jezgru i njegove ulice koje su produkt samih stanovnika. (Napisala i snimila M. MEDIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter