Nakon nedavnog zagonetnog "posta" na Facebooku i Instagramu u kojem Ana Rucner spominje pauzu, ne govoreći o kakvoj je pauzi riječ, Ana je najavila dar svim ljubiteljima kvalitetne glazbe 16. kolovoza točno u podne.
Radi se o novom video spotu pod nazivom "Maximus", koji je režirala sama Ana Rucner u suradnji s Markom Zeljkovićem iz tvrtke Six Nine studio. Pjesma je nastala kao duet s mladim britanskim pijanistom, Oliverom Pooleom, a snimala se u splitskom "škveru", na najvećoj, 60-metarskoj hrvatskoj jahti Katina, koju je za potrebe snimanja ustupio Brodosplit. Odabrala je glazbu koja je spoj dviju skladbi, najvećeg koncerta za violončelo u h-molu, slavnog kompozitora Antonina Dvořáka te ju dodatno "začinila" elementom poznate pjesme AC/DC.
Aranžman su napravili Ana Rucner i Oliver Poole, a produkciju potpisuje Duško Mandić. Za make-up se pobrinuo Sanjin Egon (vizažist BIH tima na ovogodišnjem Eurosongu), a cijelo snimanje je pratio i Deban Aderemi, poznati britanski glazbeni bloger s Wiwibloggsa.
Violončelistica je spojila najveći koncert za violončelo u h molu, Antonina Dvořáka, izvodi ga s najboljim mladim britanskim pijanistom nove generacije, Oliverom Pooleom i snimili su kadar iz, po Aninom mišljenju, jednog od najvećih filmova: "Vještice iz Eastwicka", i upravo iz tog razloga je pjesma dobila naziv Maximus. Ovaj legendarni film Ana je gledala nebrojeno puta i uvijek bi ju ponovno oduševila scena Jacka Nickolsona i Susan Sarandon koja baš na violončelu svira Dvořáka, a Jack ju bodri sličnim riječima koje se provlače i u ovom spotu. Velika joj je želja bila snimiti baš tu scenu i s velikom strašću je dočarala svoju ljubav prema čelu, klasici i novim izazovima.
Ana je inspiraciju za ovaj projekt pronašla u spomenutom koncertu s kojim je i diplomirala 2005. godine na Glazbenoj akademiji u Zagrebu. U žiriju je sjedio Tonko Ninić, naš ugledni glazbenik i zauvijek je zapamtila zasluženu peticu i njegove riječi : "Bravo Ana, sjajna si, ostani u klasici". Oliver Poole obratio se Ani početkom ove godine pred punom dvoranom u Gruziji da odsviraju Thunderstruck i tako je nastala ova zanimljiva kombinacija i odlična pjesma.
Spot je istovremeno romantičan i nježan, no i strastven i vrlo ekspresivan, zahvaljujući savršenom stapanju zvukova dva vrlo snažna instrumenta - klavira i violončela koji kroz glazbenu igru sjajno prate svaki od kadrova ovog atraktivnog spota. (GI)