Pucki pravobranitelj i Centar za mirovne studije (CMS) u cetvrtak su pokrenuli kampanju protiv diskriminacije koju je osmislila reklamna agencija Bruketa i Žinic OM kao dio projekta koji financira program PROGRESS Evropske komisije. S prvim danom ove godine pocela je provedba Zakona o suzbijanju diskriminacije, a cilj ove kampanje je pružiti što širem krugu gradana što više informacija o diskriminaciji, tome kako se ona ocituje u svakodnevnom životu i što je moguce poduzeti ako se diskriminacija uoci ili kad joj je neka osoba izložena.
Kampanju prate plakati provokativna sadržaja postavljeni na javnim površinama u citavoj Hrvatskoj i leci koji ce biti dijeljeni gradanima. Na web stranici Puckog pravobranitelja pokrenuta je online anketa koja propituje misle li gradani da u Hrvatskoj ima diskriminacije. Premda rezultati nisu relevantni zbog nereprezentativnog uzorka, ipak valja spomenuti da je u dva dana cak 64,5 anketiranih odgovorilo da je diskriminacija svakodnevna pojava u Hrvatskoj, dok ih manje od osam posto smatra da je ona manji ili da uopce nije nikakav problem u našem društvu.