Popularni violončelistički dvojac 2Cellos, Stjepan Hauser i Luka Šulić, jučer su objavili najnoviji videospot, a radi se o obradi poznate pjesme Aviciia "Wake Me Up". Spot, koji možete pogledati ovdje, je snimljen uoči Božića na više pulskih lokacija, a u njemu se dvojac prati od dječačkih dana, 1996. godine, današnjih dana do projekcije u 2069. godinu, u kojoj Hauser i Šulić ne gube energiju kao starci.
U produkciji MedVida spot je režirao Kristijan Burlović, a ista ekipa zaslužna je za uspješne spotove kao što su "Smooth Criminal", "Welcome To The Jungle", "Thunderstruck"... Najnoviji spot najavljuje novi, treći studijski album "Celloverse" koji u izdanju Sonyja i Menarta izlazi 27. siječnja. Uz brojne obrade (snimka uživo s koncerta u pulskoj Areni "With Or Without You" U2-a, "Thunderstruck" AC/DC, "I Will Wait" Mumford & Sonsa, "Wake Me Up" Avicii, "The Trooper" Iron Maidena, "Live and Let Die" Paula McCartneyja na kojoj gostuje slavni pijanist Lang Lang, "Shape of My Heart" Stinga...) novi album "Celloverse" nazvan je po istoimenoj pjesmi koja nije obrada već originalna pjesma Luke i Stjepana.
- Ovom pjesmom želimo uvesti slušatelje u jedan novi svijet, u jedan cijeli novi svemir, Cello Universe, cello svemir. Želimo pokazati svu ljepotu, toplinu, čaroliju i magiju čela, odnosno svijet koji pokušavamo stvoriti zvucima ovog divnog instrumenta, kažu oni. Tandem je i koncertno silno aktivan. Nakon duže europske turneje, 2Cellos su prije pet dana, 2. siječnja, otišli za Australiju, nakon čega slijede Japan i Amerika. Čeka ih 42 koncerta u 40 dana, i to u solo varijanti, bez Eltona Johna. (Z. ANGELESKI)