Na hrvatsko tržište stigao je redizajnirani Hyundaijev i10, popularni gradski automobil koji je prošao kroz vizualno zatezanje bora. Dobio je novi prednji kraj u skladu s modelima ix35 i ix20, nove odbojnike i svjetla, a osvježen je i interijer.
Nova je ploca s instrumentima i osvijetljena je plavom bojom, nove su obloge sjedala, a redizajn je obogatio ponudu i s nekoliko novih boja karoserije.
Na domacem tržištu najtraženiji motor je benzinski cetverocilindraš obujma 1,1 litre koji je takoder poboljšan. Uz Euro 5 norme, sada razvija 69 KS pri 5500 o/min, uz 98 Nm pri 2.800 o/min, uz prosjecnu potrošnju od 4,7 l/100 km i sa samo 111 gCo2/km. Bolje su i performanse, maksimalnu brzinu doseže na 156 km/h uz ubrzanje do stotke za 12,9 sekundi.
Hyundaijev i10 i dalje je model s najvecim meduosovinskim razmakom u klasi, te s pet homologiranih mjesta za sjedenje, što nije slucaj kod nekih vozila u A segmentu. S opremom iSmile dostupan je za 65.422 kuna i s pet godina trostrukog jamstva.