U galeriji Slovenskog kulturnog društva Istre akademski je slikar Ljubo Radovac predstavio izložbu pod nazivom "Stereogramski prozori". Izložba u organizaciji Obalne galerije Piran pod vodstvom Tonija Biloslava te kustosice izložbe Nives Marvin i pulskog SKD-a donosi umjetnikovu osobnu interpretaciju krajinskih motiva, odnosno jedan vid pejzažnog slikarstva s realisticnim uporištem zasnovanim na fotografskim principima.
Radovcevi stereogrami simbioze su tradicije i suvremenosti u slikarstvu, a evidentno je da je koparski umjetnik svoj izraz kalio na fotografskom iskustvu. Radovac je svoj kreativni put zapoceo upravo fotografskim radovima, stoga ne cudi što njegova percepcija i likovni motiv teško bježe od realisticnog motiva.
Na neki cudan nacin slovenski umjetnik stvara univerzalni rukopis, odnosno stilizirano opticko pismo unutar tradicionalno postavljenog slikarskog principa zadojenog na modernoj umjetnosti druge polovice 20. stoljeca. Ovaj umjetnik s krajnjom strpljivošcu i preciznošcu ostvaruje svoje radove u tehnici akrila.