Stasala nova generacija Sajma knjige u Istri

Nije nebitno da su Rea, Vibor, Matko i Iris aktivni u Rojcu. "Da nisu radili u Rojcu, teško bi mogli ući na velika vrata u sajam
Nije nebitno da su Rea, Vibor, Matko i Iris aktivni u Rojcu. "Da nisu radili u Rojcu, teško bi mogli ući na velika vrata u sajam

Mimo programa, autorskih gostovanja, pohvala i kritika tijekom njegova gotovo dva desetljeća postojanja, rijetko se medijska pažnja usmjeravala na one pojedince koji na svojim leđima, iz godine u godinu, nose najveći teret organizacije pulskog Sajma knjige.

- Iako je ostvario izvjesne rezultate i izvan granica naše zemlje, najveća je vrijednost sajma što je on uvijek bio i ostao pulski sajam, a mi unutra znamo da je to rezultat neuobičajenog spoja individualnosti, kaže direktorica sajma Magdalena Vodopija.

Javnosti je, logično, najpoznatije njezino ime, pa i ime jedinstvenog kreativca, dizajnera, umjetnika, autora vizualnog identiteta sajma Mauricija Ferlina. Program sajma već dugo, gotovo od početaka, bitno sukreira Miodrag Kalčić Kina (urednik internetskih stranica i kataloga), kao i Slavica Ćurković (glavna organizatorica Sajma, a i direktorica Festivala dječje knjige Monte Librić.

No, među četiri glavna stupa sajma (organizacija, vizualni identitet, prodaja i medijsko-informativni dio), vremenom je stasala nova generacija mladih Puljana koja sada, uz pomoć starijih kolega, dobiva sve veću autonomiju u radu, pa i vođenju sajma. U organizaciji je to Rea Korani koja ove godine, uz iznimno zahtjevan posao ugošćavanja autora, samostalno organizira prvo izdanje projekta "Fellowship - Kumpanija od libra", a riječ je o susretu organizatora poznatih književnih manifestacija, književnih agenata, prevoditelja, urednika te izdavača iz Hrvatske, Europe i svijeta.

Zaduženi za vizualni identitet su, uz Ferlina, Matko Plovanić i Vibor Juhas, koji su za predstojeći sajam kreirali tri službena plakata za tri bazična programa sajma "Socijalizam na klupi", "Izlet u Rusiju" te "Vojvodina - regija u regionu". U odjelu prodaje stasava mlada Nina Plovanić, pod mentorstvom voditeljice prodaje, također mlade, ali iskusne Tine Zenzerović. Iris Mošnja već autonomno uređuje portal, brine o prisutnosti sajma na društvenim mrežama, a zajedno s Kalčićem sukreira izradu kataloga. Web-stranicu sajma vodi Neven Kacun, a on je i dio dizajnerske ekipe. Na sajmu još djeluju desetine suradnika, no ovo je nova udarna snaga sajma.

Nije nebitno da su Rea, Vibor, Matko i Iris aktivni u Rojcu. "Da nisu radili u Rojcu, teško bi mogli ući na velika vrata u sajam. Oni iz Rojca nose veliko organizacijsko iskustvo i bogatu kombinatoriku kako se snaći u danom trenutku, tvrdi Magda.(Zoran ANGELESKI; snimio Milivoj MIJOŠEK)

CIJELI TEKST ČITAJTE U TISKANOM IZDANJU.


Podijeli: Facebook Twiter