Stari grad: Tražimo bolju organizaciju Veronske ulice

(D.ŠTIFANIĆ)
(D.ŠTIFANIĆ)

Nakon okolnih stanara, vlasnika trgovina, te Društva tjelesnih invalida, za uređenje Veronske ulice, prijedlog uređenja i primjedbe na rekonstrukciju u nadležni gradski odjel uputilo je i Vijeće Mjesnog odbora Stari grad. U dopisu, među ostalim, navode i predlažu da se za pješački dio Veronske izradi projektna dokumentacija kojom bi se taj dio spojio vizualno i urbanistički u cjelinu kojoj pripada, samom trgu na Tržnici.

U želji da nam podrobnije pojasne njihove prijedloge, pokušali smo razgovarati s predsjednicom MO Sonjom Fable, no, detalje nismo saznali budući da nam je rečeno da je dopis koji su poslali Gradu Puli zajednički stav i da nemaju što dodati, te je odbila dati izjavu za naš list kao predsjednica MO-a.

A u dopisu osim prijedloga za pješačku zonu Vijeće MO-a navodi da im poznato da stanari Veronske dugi niz godina negoduju zbog loše organiziranih sadržaja, odnosno ugostiteljskih terasa koje su danonoćno ugrožavale život, sada već pokojnih stanara. S obzirom da se pogreške gradskih službi, piše dalje u dopisu, prema tim sugrađanima više ne mogu ispraviti, zamolili su nadležnog pročelnika Damira Prhata da ovaj put kvalitetnije izrade novu organizaciju ugostiteljskih terasa i parkiranja u Veronskoj.

Njihovi će zahtjevi najvjerojatnije biti prihvaćeni jer kako je u više navrata ponovio pročelnik u dijelu pješačke zone u Veronskoj ulici u tijeku je cjelovita rekonstrukcija koja osim zamjene kompletne infrastrukture, podrazumijeva novo uređenje partera, poglavito od Supilove do Flanatičke ulice. Taj dio Veronske ulice uredit će se kao ploha u jednoj razini kako bi se u potpunosti olakšalo kretanje osobama sa invaliditetom. Ondje je nadalje planirano i ukidanje mjesta za opskrbu koje se do sada nalazilo na početku dijela Veronske ulice, a nogostupi će se urediti tako da će se omogućiti nesmetan prijelaz s jedne površine na drugu u vidu "potopljenih" nogostupa. Što se tiče ugostiteljskih terasa najavljuje se je da nove površine neće zauzimati više od 50 posto postojećeg prolaza što do sada nije bio slučaj. (N. SOFTIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter