Izgradnja dionice autoceste koja ce jednog dana spajati Kopar s granicnim prijelazom u Kaštelu, i to preko Izole i stare ceste koja vodi preko Portoroža, opet je stala.
Slovenska tvrtka Cpm iz Maribora, koja je dobila natjecaj za izgradnju tunela ispod brežuljka Svetog Marka (Markovec), navodno je u teškim financijskim prilikama i prijeti joj stecaj. Tvrtka je dobila natjecaj zajedno s austrijskom firmom Alpine bau i trebala je izgraditi tunel dugacak dva kilometra za dogovorenih 64,5 milijuna eura, no sve je stalo zbog financijske krize.
Slovenci su natjecaj dobili 2008. i radovi su trebali vec krenuti, a buduci kako stvari sada stoje, u najboljem ce slucaju krenuti iduce godine pa ce tunel biti okoncan tek 2013. Inace, autocesta Kopar - Izola - Kaštel od vitalne je važnosti za cjelokupni promet u slovenskoj Istri, pa i za nas, jer ce ta prometnica bitno smanjiti probleme i ubrzati prolaz kroz Sloveniju, koji u ljetnom razdoblju sve cešce kolabira upravo na dionici koja od Kopra vodi prema granicnom prijelazu na Dragonji, i to u oba smjera, jer se medunarodni promet odvija preko koparskog gradskog cvora.
Izgradnja autoceste trebala bi opravdati uvodenje vinjeta za promet kroz kratku dionicu od Kopra do Škofija, no Slovenci vec naplacuju iako su tunel i ostatak autoceste do Izole još u zamislima projektanata i ulagaca.