Od prošlog tjedna, kada smo pisali o ukidanju autobusnih vožnji na liniji 21 prema Peroju, izmedu Opcine Fažana i Pulaprometa još nije postignut nikakav dogovor mada preostaju još dva dana do pocetka školske godine.
Razlog ukidanja vožnji, prema navodima iz pulskog prijevoznika, je to što Opcina Fažana nije platila troškove prijevoza i odredeni udio za nabavku novih autobusa.
Od nedjelje vrijedi novi vozni red Pulaprometovih autobusa prema kojem na liniji 21 nedjeljom i praznikom autobusi nece prometovati. Umjesto dosadašnjih 16 vožnji radnim danom, dnevno ce prometovati samo devet autobusa, a subotom cetiri.
- Razgovarali smo, ali za sada nismo ništa dogovorili. Ostavio bih ih da još razmisle, valjda ce naci pravo rješenje da se što manje oštete korisnici, rekao je direktor Pulaprometa Igor Škatar.
Nacelnica Fažane Ada Damjanac ustraje na ocjeni da je u pitanju obicna ucjena Pulaprometa jer su neke važne autobusne vožnje proizvoljno ukinute.
- Službeno, Opcina nije dobila potvrdu novog voznog reda. Neopravdano je da netko kaže da u nedjelju nece biti autobusnih vožnji i da se ukida zadnja vožnja radnim danom kad se ucenici i studenti vracaju kuci. Ako nije potrebna vožnja u 12.05 sati, neka se ukine, kao i ostale koje nisu profitabilne, rekla je Damjanac.
Ponovila je da Opcina ne može donirati novac poduzecu u kojem nema udjela te da ih je prvo potrebno odrediti. - Opcina bi za održavanje linije trebala mjesecno placati 143 tisuce kuna, što godišnje dode 1,7 milijuna kuna kojih nema. Po kilometru, Opcina bi trebala placati 15 kuna, što je previše. Treba odrediti ekonomsku cijenu vožnje, kaže Damjanac.
Ona dodaje da je ovih dana spremna sjesti za stol s Pulaprometom. Tom bi sastanku, smatra, trebali biti nazocni i Grad Vodnjan i predstavnici Pule zbog Štinjana jer linija 21 vozi i na njihovom podrucju.