Spot HTZ-a najbolji nacionalni turistički film

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Promotivni spot Hrvatske turističke zajednice "Croatia Full of well-being" na jubilarnom, 20. međunarodnom festivalu turističkog filma - ITF'CRO u Solinu proglašen je najboljim nacionalnim turističkim filmom, osvojivši nagradu i priznanje "Baldo Čupić". Spot od minute i devet sekundi, u režiji Hrvoja Serdara, na efektivan način prikazuje usluge wellness turizma, a proglašen je najboljim u jakoj konkurenciji filmova iz više od 50 zemalja.

- Izuzetno mi je drago što su članovi međunarodnog žirija prepoznali ovaj uradak HTZ-a te ga nagradili vrijednim priznanjem. Sigurno je da će nam ova nagrada istovremeno poslužiti kao profesionalno zadovoljstvo u smislu prepoznate kvalitete našeg rada, ali i kao motivacija u daljnjem djelovanju. Promocija Hrvatske kroz kvalitetne videomaterijale predstavlja vrlo važan segment u našim promotivnim aktivnostima te ćemo i dalje puno ulagati u ovaj oblik promocije, komentirao je direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić. (D. P.) 


Podijeli: Facebook Twiter