"Smooth criminal", spot mladih violoncelista Stjepana Hausera i Luke Šulica u kojem su obradili istoimenu poznatu pjesmu pokojnog kralja popa Michaela Jacksona u samo nekoliko dana postao je hit na YouTubeu, a Hauserov YouTube kanal bio je prva dva dana najgledaniji u cijelom svijetu.
Kada smo prije nekoliko dana pricali s Hauserom, najavio nam je da ce spot biti senzacija, no nismo se na to mnogo obazirali iako je interes na YouTubeu koji je pokazan kroz broj pogleda i komentare ispod spota sugerirao da bi mogao biti i više nego uspješan. I jest.
Do nedjelje poslijepodne imao je više od 300 tisuca pogleda, odnosno klikova koje je sakupio u samo tri dana, što je ugodno iznenadilo i same glazbenike, a prilog o spotu objavljen je u i središnjem dnevniku HTV-a, što je ocito dodatno potaknulo ionako veliki interes.
Za usporedbu, Hauserov vrlo uspješni video u kojem on majstorski imitira najpoznatije violonceliste ima oko 130 tisuca pogleda, no spot je stavljen na YouTube još u studenom 2008. Koliko ce ljudi još pogledati "Smooth criminal" iducih dana i mjeseci tek cemo vidjeti, ali i ovo je nevjerojatno, koliko god da se taj broj pogleda može "pumpati" do odredene mjere.
Naime, 300 tisuca pogleda zabilježenih u YouTubeovoj statistici posjeta ne znaci da ga je doslovce toliko ljudi i vidjelo, ali ta je brojka dobar signal kada za nekim video uratkom postoji veliki interes, pogotovo kada on tako rapidno poraste u nekoliko dana. Takoder, prema YouTubeovoj statistici osim iz Hrvatske, najviše je klikova bilo iz SAD-a.
Za dobar prijem spota zaslužni su i redatelj Kristijan Burlovic koji je uz Igora Burlovica radio i kao snimatelj, dok je spot montirao Igor Štifanic a sve to lijepo tehnicki organizirala Medvid produkcija te su ga snimili u Domu hrvatskih branitelja i kaficu Baboo.