Sportski turizam je cjelogodišnji i održiv

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Sportski turizam, sa svoje tri sastavnice - turizmom sportskih događanja, turizmom sportskih uspomena i aktivnim sportskim turizmom - i godišnjim obujmom od 660 do 700 milijardi dolara, jedan je od najbrže rastućih selektivnih oblika turizma u svijetu. Tako u hrvatskim okvirima kroz sportski program Unilinea, najvećeg hrvatskog turističkog operatera, godišnje prođe više desetaka tisuća korisnika ovih usluga - od natjecatelja, trenera do navijača - te 20-ak renomiranih sportskih saveza i klubova.

Godišnji servis

- Sportskom turizmu koji u turističkom kolaču sudjeluje s 14 posto, stručnjaci predviđaju dinamičan rast u narednih desetak godina. Kao jedan od optimalnih oblika cjelogodišnjeg poslovanja može značajno pridonijeti daljnjoj diverzifikaciji i održivosti hrvatskog turizma, napomenuo je Goran Šprem, izvršni direktor Unilinea za sportski i korporativni turizam. U ovom trenutku Uniline brine o logističkim potrebama Hrvatske košarkaške reprezentacije u pripremnom ciklusu za Europsko prvenstvo koje počinje za svega tri dana.

Svoje klijente, napominje Šprem, vode i na zimske i na ljetne Olimpijske igre, nogometna i rukometna svjetska i europska prvenstva. Cjelovit godišnji servis na svim putovanjima i utakmicama obavljaju za renomirane hrvatske sportske saveze: rukometni, košarkaški, teniski, plivački, karate savez te ostale saveze i klubove kao što su RK PPD Zagreb, KK Cibona ili pak KHL Medveščak. Poslije Europskog košarkaškog prvenstva čekaju ih aktivnosti u vezi prihvata i smještaja najboljih europskih rukometaša, njihovih navijača i gostiju, s obzirom na to da je Uniline službena turistička kompanija Europskog prvenstva u rukometu koje se održava u Hrvatskoj u siječnju 2018.

Dostupni non-stop

- Postavili smo si cilj da postanemo "one stop sport travel company", aktivni po 24/7 principu, tj. klijentima dostupni svaki dan i u svako vrijeme. Budućnost ovog poslovanja vidimo u sustavnom i trajnom širenju usluga i stvaranju novih poslovnih modela u kojima tražimo racionalna i isplativa rješenja za sportaše, saveze i klubove te njihove navijače i goste kroz specifičan poslovni model koji smo razvili - od organizacije sportskih razvojnih kampova za sve uzraste do sportskog pripremnog dijela i po potrebi, pripremnih i natjecateljskih segmenata s pratećim uslugama, kaže Šprem. (D. PALIBRK)


Podijeli: Facebook Twiter