Spoj Mediterana i vrhunske kozmetike

Ivana Legović vlasnica je brojnih međunarodnih priznanja
Ivana Legović vlasnica je brojnih međunarodnih priznanja

Tvrtka Dermoestetik bračnog para Ivane i Roberta Legovića ove godine obilježava prvo desetljeće vrlo uspješnog djelovanja u branši kozmetike i kozmetičkih proizvoda. Naročito su ponosni na kozmetiku Esensa Mediterana koja je proteklih godina diljem svijeta na prestižnim nacionalnim izložbama inovacija osvajala vrhunska priznanja.

Čak pet zlatnih medalja kozmetologinja iz Umaga osvojila je s mediteranskim biljkama na najvećim svjetskim sajmovima inovacija u Aziji, SAD i Europi. Šesto, najdraže zlato, kao i titulu Prve dame inovatorstva za 2013. dobila je na zagrebačkoj INOVI. Deseta godišnjica rada u znaku je izgradnje novog proizvodnog pogona vrijednog oko milijun eura u Industrijskoj zoni Vidal u Novigradu. Objekt je pod krovom i u tijeku su radovi na uređenju laboratorija.

Nakon višegodišnjeg radnog iskustva u distribuciji  svjetski poznate kozmetike na domaćem tržištu, umaška kozmetologinja je zajedno sa suprugom odlučila prije 10 godina pokrenuti vlastitu proizvodnju kozmetičkih preparata. Započela je s jednostavnim kremama za lice i pilinzima, a danas se radi o respektabilnoj proizvodnoj listi profesionalne kozmetike na izradi koje je angažirano petnaestak djelatnika.

Od utemeljenja vlastite proizvodnje Ivana i Roberto su bili usmjereni na primjenu prirodnih supstanci mediteranskog podneblja s odgovarajućim certifikatima, što je na tržištu brzo prepoznato. U svojim su proizvodima, odnosno u tretmanima, uspješno spojili aromaterapiju, fitoterapiju i talasoterapiju.

- Naši se proizvodi temelje na od davnina poznatom blagotvornom djelovanju mediteranskoga aromatičnog i ljekovitog bilja koje ljudi vjekovima uzgajaju. Autohtone mediteranske ljekovite biljke, meni najdražu lavandu, eterična ulja, alge koje se vade, klimatoterapija, zdrava prehrana – sve to ima Mediteran s kojim sam ja fascinirana  -  i turističko je privređivanje izvrsna prilika da se to sjajno plasira i valorizira, jer strani turisti i očekuju da im se ponudi nešto domaće, autohtono. Tako gostima pružamo mogućnost da nas upoznaju i kroz mirise i da Istra i cijela Hrvatska, kao turistička destinacija, bude i po tome prepoznatljiva, ističe Ivana Legović. (A. ČABARAVDIĆ)

CIJELI TEKST PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU.


Podijeli: Facebook Twiter