Cijela pozornica velike scene Istarskog narodnog kazališta - Gradskog kazališta Pula pretvorena u džunglu, dojmljivi svjetlosni efekti i razigrana glazba Marijana Jelenića podloga su za novi naslov dramskog studija ove kazališne kuće "Knjiga o džungli", u režiji Marijane Peršić i Andree Gotovina.
Predstava je nastala prema tekstu Rudyarda Kiplinga, a Ivan Dobran uz suradnike morao se vraški potrudit da pozornica postane prava džungla, u čemu je i uspio.
I u ovoj predstavi, kao i u prošlogodišnjoj produkciji "Petar Pan" ima avanturističkih prizora, poput spuštanja konopcima i drugih, a 23 glumca cijelo su vrijeme u pokretu. Predstava ima puno songova i plesnih momenata, što niti ne čudi kada je jedna od redateljica Andrea Gotovina, koreografkinja i plesna pedagoginja.
Zasigurno Desenki Janković nije bilo lako kreirati, a niti protagonistima nositi te teške kostime, koji im pomažu da se pretvore u bića iz džungle te pored toga u njima plešu. No, sve je uspjelo na najbolji mogući način.
Petar Starčević, koji tumači Mowglija, došao je do prve svoje veće uloge, i vrlo se dobro snašao. Bez imalo treme interpretirao je tog simpatičnog junaka, pokazavši snalažljivost i uvježbanost. Cijeli je ansambl bio vrlo dobro uigran, a bilo je lijepo vidjeti kako polaznici Dramskog studija - osnovnoškolci i srednjoškolci - igraju pored profesionalnih glumaca.
Bagheera je vrckava Helena Minić, a Baloo usredotočen Rade Radolović. Lana Gojak naratorskim štihom tumači Džunglu. Vrlo su nadahnuti bili i članovi Dramskog studija, koji su se bez problema snašli u toj prilično zahtjevnoj predstavi.
Filip Blažević je Shere Khan, Kaa je Alma Tognon, Raksha Sara Stepanović, Akela je Marin Janković, a Mladi vuk Fran Vozila. Vukove tumače Tisa Kliček, Petra Vejnović, Anastasia Garić, Michelle Salome Kursar, Sanela Hasanbegović i Saša Marković. Kralj majmuna je Karlo Stipić, a Majmuni su Gabrijel Lazić, Filip Lugarić, Stela Hrkač, Svenia Antić, Gaia Radić i Mateja Kurilić. Djevojčicu tumači Veronika Siladić.
Predstava se odvija tečno, razigrano, a vizualni je dio prilično jak - od scenografije koja je spektakularna pa sve do songova, plesnih momenata, avanturističkih efekata svojstvenih djelu prema kome je predstava nastala i kostima te šminke.
To je prije svega veliki timski rad, ne samo glumaca, nego cjelokupne ekipe koje je radila na samome postavljanju predstave - jedne od najzahtjevnijih i najraskošnijih ovoga Dramskog studija. Teško je povući paralelu s prošlogodišnjim "Petrom Panom", jer je riječ o različitim pristupima tekstu, no to je predstava o kojoj će se zasigurno još pričati. (Vanesa BEGIĆ, snimio D. ŠTIFANIĆ)