Sondi svjetsko priznanje za brendiranje Poreča


Novi vizualni identitet Poreča, autorsko rješenje Sonde, dizajnerskog studija iz Vižinade koji je redizajnirao desetljećima stari brend Poreča, uvršten je među najefektnije transformacije brendova u svijetu za prošlu godinu. Time se turistički brend Poreča našao u društvu s imenima poput Fiji Airways, Hyatt Hotel ili National Bank of Kenya.

Sondu je nagradio Rebrand, vodeća svjetska grupacija koja se bavi pitanjima inoviranja brendova i koja na principu izgleda i ponašanja brendova "prije" i "poslije" njihove transformacije, odabire komunikacijske strategije koje su ostvarile najbolji emocionalni doseg i zadovoljile strateške ciljeve brenda, vodeći pritom računa o trenutnim okolnostima.

Rebrand priznanje dodjeljuje se već deset godina, a prate ga mediji kao što su The Wall Street Journal, CNN, Bloomberg te mnoge knjige i tiskovine. U žiriranju je sudjelovalo deset članova, priznatih brend konzultanata iz međunarodnih kompanija (više informacija o nagradi na: http://www.rebrand.com/distinction-city-of-porec).

Natječaj za vizualni identitet Turističke zajednice Poreča zaključen je u prosincu 2012. godine, kada je stručni žiri odabrao rješenje Sonde pod nazivom "You Complete Us/Ti nas upotpunjuješ". Nakon toga počela je njegova postupna implementacija, koja će uskoro, za oko mjesec dana, kulminirati izdavanjem nove imidž brošure ove destinacije.

Pojašnjavajući koncept novog brenda, kreativni direktor Sonde Sean Poropat kazao je da je mozaik element po kojem je grad Poreč oduvijek prepoznatljiv. No, u današnje vrijeme mozaik se interpretira dublje od fizičkog mozaika, već kao mozaik doživljaja.

- Mozaik stoga ostaje prepoznatljiv vizualni element, međutim izveden je kroz znatno suvremeniju i višeznačnu izvedbu te koncept podrazumijeva mozaik doživljaja koji biva kompletan dolaskom pojedinca kojem se obraćamo. Uz mozaik, i povijesni i doživljajni, ono što je najvažnije istaknuti u Poreču jest činjenica koliko je u to mjesto duboko ukorijenjena posvećenost gostu i koliko ga zapravo ljubav prema gostu određuje, kaže Poropat, podsjećajući da je prvi vodič kroz grad napisan još daleke 1845. godine, a prvi hotel izgrađen 1910. godine.

Slogan "You Complete Us" obraća se, dodaje Sean, krajnjem korisniku, posjetitelju, poručujući mu da je on komponenta, čijim dolaskom grad tek biva potpun, i kojem se, u spoju s grafičkim rješenjem suvremenog mozaika, poručuje: "Ti si kockica koja naš mozaik čini potpunim. Ti nas upotpunjuješ". (Z. ANGELESKI)


Podijeli: Facebook Twiter