Snimi film o Poreču i prikaži ga na 7. Poreč Doxu!

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

U tijeku su pripreme za 7. Poreč Dox - međunarodni festival dokumentarnog filma čije filmove bira Đelo Hadžiselimović, najpoznatiji hrvatski TV urednik, koji je više od 38 godina radio na HRT-u i bio zadužen za izbor dokumentarnog programa. Poreč Dox održat će se od 6. do 11. studenog, a tada će osim vrhunskih dokumentaraca po izboru Đela Hadžiselimovića, raznolikog off-programa i odličnih koncerata, po prvi puta ponuditi i edukacije, koje organizira Pučko otvoreno učilište Poreč.

Prijave na edukacije koje će se održavati u drugoj polovini listopada već su počele. Tako će svi koji su oduvijek željeli snimiti film, ali možda nisu imali uvjete ili pak potrebno znanje, doći na svoje na tečaju animacije fotografije. Polaznici će tijekom tog tečaja na naprednijoj razini svladati programe poput Adobe Photoshopa, Premiera i After Effectsa, čime će dobiti cjelovitu podlogu za budući samostalni rad. Zadatak za polaznike bit će od animiranih fotografija snimiti film o Poreču, a završni radovi bit će prikazani u samome programu Doxa. Kako bi uspješno napredovali kroz tečaj, od polaznika se očekuje barem osnovno znanje rada u Photoshopu i dakako dobra ideja za film.

Za sve druge početnike u svijetu fotografije, ili pak one koji svoj rad žele podići na višu razinu, Dox donosi i tečaj obrade fotografije. Potonji će osim fotografima amaterima, dobro doći i svima koji se privatno ili profesionalno susreću s grafičkim oblikovanjem, poput budućih studenata i srodnih područja, digitalnih marketingaša i ostalih kreativaca. Tečajeve će voditi međunarodno priznati fotograf i pedagog Rajko Bizjak iz Slovenije, koji je već predavao na Dox edukacijama, te animator i crtač stripova Ronaldo Peharec iz Hrvatske. Prijave na spomenute tečajeve otvorene su do 11. listopada, a kako je broj mjesta ograničen, zainteresirani se pozivaju da prijave što prije.

U glavnom programu Poreč Doxa naći će se deset dokumentarnih filmova recentne domaće i strane produkcije, a više o selekciji i popratnim festivalskim sadržajima bit će poznato  tijekom idućeg mjeseca. (I. GRGAT)

Podijeli: Facebook Twiter