Do završetka obnove 17-kilometarske dionice Vozilici - Brsec preostalo je još samo "šminkanje" - prilagodba cestovnih spojeva, sredivanje odvodnje, asfaltiranje dijela nogostupa te postavljanje zaštitne ograde za pješake. Prometovati se, zapravo, nesmetano može od pocetka prošlog mjeseca, kada je obavljeno finalno asfaltiranje. Labinština je time napokon, nakon višegodišnjih "muka po makadamu", primjereno povezana s Rijekom, a vozaci sve rjede posežu za 28 kuna, koliko stoji automobilska karta za tunel Ucka.
Kako doznajemo od Ivice Tomljanovica, koordinatora radova iz Hrvatskih cesta, vrijednost projekta iznosi 65,8 milijuna kuna. Polovica novca, prenosi nam, državno je poduzece osiguralo kreditom Europske investicijske banke iz Luksemburga.
Cesta je od Vozilici do Brseca proširena gdjegod je to trasa dopuštala, uredeni su i prilazi za okolna sela (pripremljen je, medu osatlim, prikljucak za Nacinovice i Jurase), postavljena zaštitna mreža od odronjavanja kamenja. Obnovljen je, usto, i rukavac prema trajektnom pristaništu Brestova, gdje je napravljena treca, "cekajuca" traka. "Povecana je sigurnost te udobnost vožnje, poglavito zbog proširenih zavoja, sada i s primjerenim nagibima. Na cijeloj je dionici, k tome, postavljen nehabajuci asfaltni sloj od eruptivnog kamena, koji smanjuje mogucnost proklizavanja, a prometna je signalizacija potpunija, prilagodena aktualnom pravilniku o sigurnosti prometa. I pješaci su sigurniji, zahvaljujuci izgradenim nogostupima te autobusnim stajalištima, koja su prilagodena te pomaknuta od kolnika", pojašnjava Tomljanovic.
Prvotno je prometnicu bilo planirano zgotoviti do ljetne sezone, no iz Hrvatskih cesta pojasnili su da je sve, izmedu ostalog, otegnula cinjenica da cesta u posljednjih 25 godina nije znacajnije "dirana" te da je dio bio obnavljan još prije 60-ak godina. Puno su vremena, stoga, oduzeli nestabilni dijelovi, gdje su izgradeni potporni zidovi i novi nasipi.