Slovenci i Talijani otvaraju sezonu produženih vikenda

U svibnju dolazi i veći broj školskih ekskurzija (Arhiva)
U svibnju dolazi i veći broj školskih ekskurzija (Arhiva)

Već ovog vikenda prije Praznika rada očekuje se veća navala gostiju na produženi vikend, i to iz Italije koja idućeg ponedjeljka 25. travnja ima državni praznik - Dan oslobođenja. I upravo će ovog vikenda mnogi Talijani iskoristiti slobodan ponedjeljak za produženi odmor na moru.

- Očekuje se da će ove godine putovati  šest milijuna Talijana, prvenstveno u pravcu mora. Od tog broja, 90 posto njih će ostati  u svojoj zemlji. Istra im je vrlo blizu pa onda koriste produžene vikende. Na Siciliji se bilježi 34 stupnja Celzijusa pa mnoge to mami na more. Jedino što bi moglo poremetiti njihovu želju za putovanjima, mogla bi biti promjena vremena, odnosno najava kiše i zahlađenja, kaže nam direktor predstavništva Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u Milanu Porečan Branko Curić.

Dodaje da će iduću priliku za vikend-putovanje Talijani iskoristiti već idućeg vikenda kada je Praznik rada. Nažalost, pada u nedjelju pa onda Talijani neće moći spajati više dana. Inače, najave s ovog tržišta za sezonu su dobre i pokazuju uzlaznu putanju, a veći broj turista iz te zemlje očekuje se oko 2. lipnja kada imaju Dan republike.

I Slovenci već tradicionalno ''otvaraju'' sezonu odmora upravo za prvomajske praznike.

- Čak i škole spajaju praznik Dan otpora prema okupatoru 27. travnja s Praznikom rada. Mnogi od njih planiraju u tom periodu  bar ići na produženi vikend i provesti ga negdje na odmoru. Inače, najave za predsezonu sa slovenskog tržišta su obećavajuće, barem što se tiče informacija koje dobivamo od slovenskih agencija. Tu moramo imati na umu da su Slovenci izrazito individualni gosti i da je nezahvalno prognozirati takva kretanja, kaže nam direktorica predstavništva HTZ-a u Ljubljani Metka Bradetić.

Dodaje da čitava Hrvatska kao turistička destinacija na slovenskom tržištu već godinama drži visoku poziciju.

- U tom udjelu na Istru opada 40 posto prometa što dokazuje izrazito veliki interes. No, upravo zbog dobrog poznavanja tržišta, promocija Istre i čitave Hrvatske za nas predstavlja poseban izazov te zahtjeva specifičan pristup. Program Hrvatska 365 je vrlo primjeren za tržišta kao što je Slovenija jer svoje potencijalne goste informira o novostima i brojnim događanjima tijekom čitave godine s čime se mijenja slika o Hrvatskoj isključivo kao o ljetnoj destinaciji "sunca i mora", dodaje. Zaključuje da među Slovencima jako dobro prolazi ponuda kao što su biciklizam, planinarenje te enogastronomija. (Barbara BAN)

OPŠIRNIJE U TISKANOM IZDANJU


Podijeli: Facebook Twiter