Slaba promocija Istre

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Za Japance je Istra zanimljivo novo tržište koje ce zasigurno vecina unijeti u svoje kataloge i brošure za sljedecu turisticku sezonu. Ipak, nisu u potpunosti do kraja rekli svoje mišljenje o destinaciji i hoce li Hrvatsku uvrstiti u prospekte jer njihova kultura ne nalaže da se iznesu kritika ili ocekivanja u zemlji domacina. Ono što ne valja kritiziraju medu sobom kod kuce. Ipak, generalni menadžer najveceg japanskog touroperatera JTB-a, koji pokriva 30 posto japanskog tržišta putovanja, Toru Furusawa, kazao je da ce se Istra naci u njihovim prospektima jer je njihovom tržištu potrebna novost iz Hrvatske.

Njegov kolega Satoshi Shibazaki, predstavnik touroperatera Global, kaže da razmišlja u svoje brošure uvesti novu turu putovanja na liniji Bec - Zagreb - Istra - Venecija, gdje bi se u Istri predstavili hoteli s pet zvjezdica, u kojima Japanci vecinom odsjedaju, te dobra eno-gastronomska ponuda. Obojica nisu imali, ili nisu htjeli izreci, zamjerke na turisticku ponudu koju su obišli u posljednja tri dana. Kažu da je dosad promocija Istre u Japanu bila slabo zastupljena te da bi bila itekako poželjna.

Katayama je kazao da je interes tamošnjih turista za Hrvatsku jako velik te da je naša zemlja u Japanu trenutno hit. Broj gostiju s tog tržišta, usprkos gospodarskoj krizi koja potresa i tu zemlju vec dvije godine, u Hrvatskoj se lani povecao s 86 na 143 tisuce. Time je Hrvatska zabilježila najveci rast od cak 66 posto u odnosu na druge zemlje u koje Japanci putuju.

- Prije dvije godine u Hrvatskoj je bilo županija koje nisu imale zabilježeno niti jedno nocenje japanskih turista. Toga danas nema, i to zahvaljujuci jakoj promotivnoj aktivnosti koju provodimo u Japanu. Zbog toga smo krajem sijecnja 2009. u suradnji s JATA-om osnovali hrvatsku radnu grupu ciji je cilj promidžba Hrvatske te povecanje broja turista s ovog tržišta. Osim promidžbe, radna grupa radi i na predstavljanju obicaja prilikom putovanja japanskih turista da bi buduce generacije mogle uživati u hrvatskim prirodnim i kulturnim ljepotama te istodobno imati kvalitetnu uslugu, rekao je Katayama.

U Istri su u prvih deset mjeseci, prema podacima županijske Turisticke zajednice, boravila 3.433 Japanca, 121 posto više nego lani, koji su ostvarili 5.272 nocenja, cak 57 posto više nego lanjske sezone.


Podijeli: Facebook Twiter