Skupi kilometar pulske obilaznice i dalje na čekanju

"Zlatni" kilometar pulske zaobilaznice (snimio N. LAZAREVIĆ)
"Zlatni" kilometar pulske zaobilaznice (snimio N. LAZAREVIĆ)

Oporba u Gradskom vijeću Pule, na inicijativu vijećnika Nezavisne liste Plinija Cuccurina (Ladonja), podnijela je zahtjev za interpelacijom o donošenju zaključka o nužnosti hitne sanacije dijela kolnika u Ulici Prekomorskih brigada, odnosno proširenom dijelu pulske obilaznice. Zahtjev je potpisalo 10 oporbenih vijećnika: Bruno Nefat, Mauricio Licul, Dunja Račić, Irenko Srdoč i Zdenka Vratović (Ladonja), potom Loredana Štok i Mirjana Ružnjak (Nezavisna lista Loredane Štok), Lovorka Tomičić i Janko Žužić (HDZ) te Radovan Cvek (HSU).

Oporbenjaci ističu da se stanje kolnika dodatno pogoršava stalnim prometovanjem da će procijenjeni troškovi sanacije (oko tri milijuna kuna) biti veći nego prije godinu i pol, kada su oštećenja utvrđena. Stoga, nastavlja se u zahtjevu, inzistiraju da Gradsko vijeće osigura početak izvedbe sanacije u najkraćem mogućem roku, a po dovršetku dobije izvješće i garancije da se oštećenja više neće pojavljivati.

Iako je zahtjev oporbe uvršten u dnevni red sjednice vijeća zakazane za ponedjeljak, u materijalima ga prati i izvještaj gradonačelnika Borisa Miletića sa suprotnim mišljenjem i stavovima pa se može očekivati da vladajuća većina neće podržati oporbeni zahtjev. U izvješću gradonačelnika navodi se povijest utvrđivanja oštećenja i promptni gradski zahtjev izvođaču radova, pulskoj tvrtki Cesta, da o vlastitom trošku obavi zamjenu habajućeg asfaltnog sloja na čitavoj dionici proširene obilaznice, a ne samo, kako su iz te tvrtke predlagali, oko kružnog toka na raskrižju s Valturskom ulicom. Usto je Grad inzistirao na što kraćem roku sanacije. Međutim, neosporno je da ništa od toga do sada nije učinjeno.

Kao glavni razlog neslaganja s prijedlogom oporbe Miletić ističe da je obilaznica preuzela veliki dio prometa uslijed duge izgradnje obalnog kolektora na rivi i u Flaciusovoj ulici, zbog čega je taj pravac zatvoren za promet. Stoga sanacija obilaznice - koja bi rezultirala zatvaranjem tog dijela za promet - u ovom trenutku nije prihvatljiva. Jednako tako, Miletić ističe da će uskoro početi izgradnja kružnog toka na ulazu u Pulu, u Šijani, te će se time dodatno opteretiti obilaznica, koja stoga ne može biti zatvorena. Za sanaciju obilaznice, zaključuje se u izvješću, Grad će odrediti optimalno vrijeme. Može se pretpostaviti stoga da će najskuplji pulski kilometar sanaciju čekati najmanje još godinu dana, odnosno dvije i pol godine od utvrđivanja oštećenja. (G. ROJNIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter