Škoda na domaće tržište plasirala novu octaviju

Skladna u svim elementima – škoda octavia
Skladna u svim elementima – škoda octavia

Najnovija, odnosno treća generacija škode octavije od prošlog je tjedna u prodaji kod svih hrvatskih dealera. Riječ je o automobilu što baš ni jedan detalj nije prepustio slučaju tako da možemo govoriti o limuzini što u svom razredu skoro da i nema konkurencije.

Dizajnerski gledano, octavia je nastavila sa svojom prepoznatljivom "genetikom" ali na još višem nivou. Sprijeda, maska je u potpunom skladu. Ni jedan element ne odskače tako da je kompozicija rešetki maske, svjetala i limenih dijelova u ravnopravnom omjeru. Bočna je linija također smirena, a stražnji kraj čitavu priču o skladnosti elegantno potvrđuje. U unutrašnjosti dizajnerski i kvalitativno - u visokom prosjeku Volkswagen koncerna. Naglašena kvaliteta materijala, ergonomija i funkcionalnost. Ono što također hvalimo je poklopac prtljažnika, čiji je volumen od 590 litara apsolutno u vrhu klase. Dužina octavije je 4.659 mm, širina 1.814 te visina 1.461 mm.

Motori su redom tehnološki najnapredniji. U slučaju benzinaca to su TSI verzije koje zahvaljujući turbini iz vrlo malih zapremina izvlače sasvim dostatnu snagu da bi se pokretalo automobil čija se težina "vrti" oko 1,3 tone. Start je na 1,2 litre i 86 KS, a isti motor može doći i sa 105 "konja". Dodamo li nešto "kubika", dolazimo do 1.4 TSI-ija i 140 KS, a sam vrh je trenutno rezerviran za motor s 1,8 litara i 180 KS. Kod dizelaša, početni je motor 1.6 sa 105 KS, slijedi onaj s dvije litre i 150 "konja". Svi su redom vrlo štedljivi i niske emisije CO2.

Najpovoljnija octavia, s 86 benzinskih "konja", ide od 130 tisuća kuna, dok je trenutno najskuplja u ponudi opcija sa 150 dizelskih KS i "tiptronic" automatskim mjenjačem - 204 tisuće kuna. Želi li se jednu od "srednjih" opcija, recimo benzinski motor u srednjem "ambition" paketu opreme sa 105 KS, cijena je nešto viša od 140 tisuća kuna. (Piše Edi PRODAN/NL)


Podijeli: Facebook Twiter