Siromašna kandidatura za Zlatnu kozu

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Na natjecaj za godišnje turisticko priznanje Zlatna koza-Capra d'oro, koje dodjeljuje Turisticka zajednica Istarske županije za unapredenje proizvoda i turisticku promociju Poluotoka, stiglo je 18 kandidatura, koje je razmatrilo povjerenstvo za dodjelu nagrada. Svaka je vrednovana po kreativnosti, kvaliteti izvedbe i postignutom komunikacijskom ucinku, a Turisticko vijece ce na prijedlog povjerenstva nagradu i plaketu Zlatna koza dodijeliti 16. prosinca, kad ce se i objaviti imena dobitnika.

Opceniti je dojam povjerenstva, koje cine direktor i predsjednik županijskog TZ-a Tomislav Popovic i Veljko Ostojic, Franco Palma iz Hrvatske udruge hotelijera i restoratera, Gordana Restovic iz NIT-a, novinarka HRT-a Senka Mošnja, novinarka Glasa Istre i pisateljica ovog izvješca Barbara Ban, dizajner Željko Buric te Vesna Ivanovic i Romeo Draghicchio iz Ureda županijskog TZ-a, da je ovogodišnji izbor kandidata - siromašan.

Turisticka zajednica Grada Pule na natjecaj je prijavila novi dizajn svoje web-stranice, uskladen s vizualnim identitetom Pule kao turisticke destinacije. Osmislio ga je studio Parabureau iz Zagreba, koji je izradio i novi vizualni identitet Pule koji se temelji na logu Pula+, izvedenom iz povijesnog grba. Buzetski TZ predložio je tri svoja projekta, i to manifestacije Vikend tartufa i Subotina po starinski, koja je vec 2005. godine dobila priznanje Zlatna koza, te kulturni itinerar "Replika Gutenbergove tiskarske preše". Rijec je turi koja pocinje u info-punktu Roc, gdje se nalazi replika Gutenbergove preše, a nastavlja se obilaskom sakralnih objekata u Rocu.

Manifestaciju Noc sv. Lovre za nagradu je predložio rovinjski TZ, koji je ujedno na razmatranje povjerenstvu dao i novu brošuru o park-šumi Zlatni rt. Medulinska Turisticka zajednica smatra da Zlatnu kozu zaslužuje anticka predstava "Crispo" i rimska gozba. Radi se o predstavi koja se temelji na legendi da je Crispo, prvorodeni sin Konstantina Velikog, ubijen na poluotoku Vižula 326. godine. Predstava se odigrava upravo na tom arheološkom lokalitetu, a upotpunjena je gozbom na kojoj se mogu kušati specijaliteti iz tog doba te kupiti suveniri vezani uz arheološki lokalitet.

Udruga mladih S.A.V.E. predložila je za Zlatnu kozu dokumentarni film "Zmajeve linije", koji govori o mreži energetskih linija u Istri, a Beti Kranjcevic svoje suvenire-knjige s motivima istarskih prica, mitova, legendi, glagoljice, istarske himne i kuhinje. Iz hotelijerskog sektora prijedloge su poslali Valamar, Maistra i hotel Kaštel iz Motovuna. Valamarov sektor direktne prodaje i marketinga dao je na razmatranje svoje Facebook stranice, Maistra marketinšku kampanju za hotel Monte Mulini, a hotel Kaštel svoje web-stranice, sezonske programe i programe aktivnog odmora, "newslettere" i nove promotivne materijale.

Predložene su i dvije kulturne manifestacije koje su obilježile deset godina postojanja - Festival plesa i neverbalnog kazališta u Svetvincentu te medunarodni festival komornog teatra Zlatni lav u Umagu.


Podijeli: Facebook Twiter