Suštinska razlika izmedu konceptualnih instalacija i tradicionalnih umjetnickih djela je ta da djelo konceptualnog umjetnika zahtijeva malo ili nimalo fizickog talenta u izvršenju, dok tradicionalna umjetnost zahtijeva vještinu i donošenje estetskih odluka - neka su od pojašnjenja pojmova na koje možete naici. Filji di Bruno Atomiko su cetvrti put nastupili u caffe baru Skandal Express.
Njihov opus ima manje veze s pukim glazbenim vodama, a više sa sredstvima djelovanja civilnog društva i tu gaze u na pocetku spomenuto podrucje. Filji s "lj" kao ljubav, na svom ljubilarnom koncertu vodili su se krilaticom "Širimo ljubav, a ne paniku". Prizor vec dobro poznat: koncert koji se održava u nekoliko metara kvadratnih okuplja stotinjak poklonika Filja dok oni parodiraju gotovo sve.
Na stageu, koji je ujedno i backstage, uz osam stalnih clanova izmjenjuju se gosti i publika. Medu hardcore i talijaniziranim verzijama mahom hitova Atomskog skloništa nade se mjesta i za harmoniku, drombulje, Bajagu, kancone u punk verziji, a ništa nije slucajno.
Tekstovi angažirani, kritika uglavnom usmjerena na ovdašnju vladajucu politicku garnituru, od Muzila do trenutno najaktualnije radnicke borbe na Poluotoku. Te su veceri u više navrata izrazili otvorenu podršku, kako su rekli, casnim ljudima u Glasu Istre.
Ni oni ispred Skandala nisu ostali uskraceni, frontmen s gitarom izašao je i medu njima izveo solo tocku. Uvjeti su nezamislivi, u prvim redovima se cak i pogalo. Publika otpocetka vjerno ukljucena, iza ili ispred mikrofona, jer za njih je to prilika biti glasno ogorcen na podnošljiviji nacin, barem jednom godišnje.