Smanjenjem dosadašnjih otoka na raskrižjima cvorova Šijana 6 i 7, na ulazu u Pulu iz smjera Stancije Peliceti, nastale bi dvije šire trake koje bi se spajale na proširenu obilaznicu ili Ulicu 43. istarske divizije, što bi barem donekle smanjilo ljetne prometne gužve.
Bilo bi to privremeno rješenje dok Hrvatske ceste ne realiziraju projekt rekonstrukcije državne ceste D-66 na dionici Stancija Peliceti - Šijana, duge 2,5 kilometara, i ne izgrade kružni tok na dvije razine, što je za normalno odvijanje prometa, posebice u turistickoj sezoni, od vitalne važnosti za Pulu i susjedne opcine.
Ovakvu ideju gradska ce uprava predložiti Hrvatskim cestama kao privremeno rješenje dok se njihov projekt, potez od Stancije Peliceti do ulaska u grad, ne zgotovi. Do sada su se upravo na ovim raskrižjima, semaforima unatoc, stvarale beskrajne kolone iz smjera pulske Zracne luke, odnosno Istarskog ipsilona.
Ako se to ne riješi, skorašnji završetak proširenja prvog kilometra obilaznice i izgradnja dvaju novih kružnih tokova nece imati baš nikakav ucinak na povecanu protocnost prometa, a Puljani i njihovi gosti (p)ostat ce taoci prevelikih prometnih gužvi.
Izvjesno je da buduci veliki kružni tok na dvije razine ovog ljeta nece pomoci u rješavanju pulskog prometnog problema. Naime, Hrvatske ceste tek ce na proljece, po izradi projekata, ishodovati gradevinsku dozvolu, a treba, uz rješavanje imovinskopravnih odnosa, racunati i na vrijeme potrebno za izgradnju.