Share Istria: Stigli prvi ovogodišnji influenceri

Influenceri u obilasku glagoljaškog Roča (G. ČALIĆ ŠVERKO)
Influenceri u obilasku glagoljaškog Roča (G. ČALIĆ ŠVERKO)

- Sve je nekako mirno i opušteno. Osjećam se jako sigurno, ključni je utisak kojeg je tajvanski bloger Alex Chen stekao nakon trodnevnog obilaska Istre. Chen, s koji smo razgovarali u obilasku Roča,  živi u višemilijunskom gradu Taipei pa je logično da je istarski poluotok za njega doista prirodna oaza opuštenosti.

 

Svoju je uspješnu blogersku karijeru započeo kao bloger specijaliziran za putovanja pišući o rodnom Tajvanu i svojim prvim putovanjima. Hobi je prerastao u pravu strast te danas ima 2,5 milijuna pratitelja na tajvanskom mikro blogu. Na pitanje bi li svojim sunarodnjacima preporučio odmor u Istri, Chen odgovara potvrdno, a u gastronomskom segmentu za sada ga se najviše dojmila riba, maslinovo ulje, vino i kapučino.

 

Alex je jedan od blogera koji su prijavom na poziv županijske Turističke zajednice osvojili besplatan sedmodnevni taylor made odmor u Istri. S njim Istru upravo otkrivaju i Yuya Matsuo iz Japana, Miriam Risager iz Danske te Australka Sarah Jane Begonja koja živi u Hrvatskoj. Influenceri će moći iskusiti ono najbolje što Istra ima, od mora i plaža preko enogastronomije i kulture pa sve do aktivnog turizma.

Županijska Turistička zajednica drugu godinu za redom provodi veliku promocijsku kampanju pod nazivom Share Istria 2016. Radi se o ciljanom međunarodnom pozivu za sve influencere, opinion leadere, blogere, putopisce i autore na društvenim mrežama u svijetu turizma, i to onima s više od 50.000 pratitelja.

Projekt traje 12 tjedana tako da će 48 odabranih influencera osvojiti sedmodnevni odmor koji uključuje putovanje i boravak u Istri uz posjet itinerarima u organizaciji TZ Istarske županije, uz obavezu da na svojim društvenim mrežama ili blogu objavljuju postove o svojim doživljajima u Istri.

- Ovo je druga godina za redom da provodimo projekt Share Istria i nakon prošlogodišnje izuzetno uspješne edicije ova je, s obzirom na iskustva iz protekle godine puno značajnija, veća, složenija i kvalitetnija. To se ogleda u kvaliteti influencera. Učinili smo  značajan iskorak i prema SAD-u, Kanadi te Dalekom istoku zahvaljujući našem partneru Turkish Airlinesu koji nam je osigurao 22 povratne karte u biznis klasi za te izuzetno važne influencere, izjavio je direktor županijskog TZ-a Denis Ivošević. (Gordana ČALIĆ ŠVERKO)

CIJELI TEKST U TISKANOM IZDANJU


Podijeli: Facebook Twiter