U petom tjednu velike promocijske kampanje Share Istria koja pod režiserskom palicom Turističke zajednice Istarske županije ove godine doživljava svoje drugo izdanje, influenceri su oduševljeni. Ovotjednu istarsku avanturu jučer su zaokružili bike turom na relaciji Grožnjan - Livade i specijalitetima restorana Zigante u Livadama. - Istra je autentična, gostoljubiva, idealna destinacija za outdoor turizam, povjerio nam je Martino Matijević još pod dojmom bicikliranja trasom Parenzane.
Novinar rodom iz Hrvatske, školovao se u Velikoj Britaniji, živi na jugu Francuske i radi za engleski The Travel Magazine, vodeći svjetski online magazin namijenjen putovanjima koji je s dva milijuna fanova jedan od deset najutjecajnijih društvenih medija.- Naš magazin je do 2009. godine izlazio u tiskanom izdanju, a potom se zbog krize prebacio na Internet što nam je ujedno omogućilo interakciju. Danas imamo dva milijuna pratitelja na twitteru, rekao je Marino kojemu je istarska outdoor ponuda jedan od jačih turističkih aduta. Okušao se u paraglajdingu, bicikliranju, spelologiji, pravo mu je otkriće bio panoramski let iznad Istre.
- Moji pratitelji imaju između 35 do 55 godina i žele aktivni odmor i avanturu. U Istri mogu ići na more i razgledati kulturno povijesnu baštinu, a onda se uputiti u unutrašnjost, te uživati u gastronomiji i outdoor sportovima, nabrojat će jedan od pet ovotjednih influencera prednosti istarskog poluotoka. Uz ovog hrvatskog Francuza, Istru otkriva Ruskinja Yulia (Iuliia) Safutdinova, koja je svoj blog MissTourist kreirala s namjerom da inspirira ljude da putuju više pomažući im pri tom svojim korisnim savjetima isto kao i blogerica Patricia Schussel Gomes iz Brazila čija je strast za putovanjima toliko jaka da je prije dvije godine postala pravi nomad bez fiksne adrese.
Glen Gilmore je po Kloutu svrstan u top jedan posto influencera u sferi putovanja, a i jedan je među najboljim na društvenim mrežama prema Forbesu. U Hrvatsku, iz SAD-a, donosi svoju strast i entuzijazam za avanturom, poviješću, kulturom, odličnom hranom i novim prijateljstvima. Glen kaže da fotografije Hrvatsku dočaravaju kao magičnu destinaciju. Heather Krapsicher također je suvremeni nomad, ostavila je sve iza sebe kako bi mogla putovati svijetom sa obitelji i svoja iskustva dijeliti na blogu.
Velika promocijska kampanja Share Istria traje 12 tjedana tako da će besplatan sedmodnevni odmor koji uključuje putovanje i boravak u Istri uz posjet itinerarima u organizaciji TZ Istarske županije ukupno osvojiti 48 odabranih influencera, opinion leadera, blogera, putopisca, uz obavezu da na svojim društvenim mrežama ili blogu objavljuju postove o svojim doživljajima u Istri. Odmor u Istri uključuje posjet itinererima u kojima je Istra najbolja: ukratko od mora i plaža preko enogastronomije i kulture pa sve do aktivnog turizma. (G. ČALIĆ ŠVERKO)