Sezonu produžuju kongresi i lijecnici

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Produženje sezone s 90 na 180 dana, podizanje potrošnje po turistu za 30 posto te postizanje prepoznatljivosti - brenda destinacije na europskoj razini, odnosno podizanje Rovinja na višu poziciju u turizmu, tri su osnovna strateška cilja za koja se Grad Rovinj donošenjem master plana turizma na sjednici Gradskog vijeca u petak opredijelio.

Master plan turizma Grad je razradio u posljednjih pet mjeseci s konzultantskom kucom Roland Berger, a trebao bi dati odgovore u kojem smjeru i na koji nacin se razvijati i definirati u iducih deset godina. Vijecnicima je plan predstavila Kristina Petrušic, projekt-menadžerica.

Provedenim analizama ustanovljeno je da Rovinj kao destinacija u posljednjih pet godina stagnira, a navedeni razlozi su vrlo ogranicena dostupnost destinacije svim prijevoznim sredstvima osim automobilom, cinjenica da 60-ak posto kapaciteta smještaja otpada na kampove cime je dolazak ogranicen na ljetne mjesece, zatim neadekvatna turisticka ponuda te nedostatak karakteristicnih turistickih proizvoda.

Da bi se turisticka sezona produljila, predloženo je da se ljeti, kao i do sada, Rovinj pozicionira na tržištu kao destinacija za aktivni odmor za cijelu obitelj, dok bi se na proljece i jesen profilirao kao destinacija za sport, zdravlje i kongres, a zimi wellnesa i kongres. Prioriteti su stoga i izgradnja golf terena te razvoj kongresnog turizma.

Kada je rijec o zdravstvenom turizmu, cilj je promovirati stomatološke usluge, dok bi se medicinski turizam razvijao u suradnji s bolnicom za ortopediju i rehabilitaciju "Martin Horvat". Sve bi to trebalo privuci i druge ciljne skupine osim obitelji s djecom koje cine vecinu strukture današnjih gostiju. (M. MEDIC)

PROCITALI STE SKRACENU VERZIJU TEKSTA. OPŠIRNIJE O OVOJ TEMI CITAJTE U TISKANOM IZDANJU GLASA ISTRE.


Podijeli: Facebook Twiter