Sljedeće godine Robert Sever proslavit će 15 godina na hrvatskoj modnoj sceni. Ovaj dizajner ne miruje i trenutno radi na kostimografiji za drugu sezonu popularne serije "Kud puklo da puklo", a nedavno je unutar svog brenda pokrenuo i treću liniju, nazvanu jednostavno - Sever. Novu liniju prati i kampanja koju je na ulicama zagrebačkog Kvatrića snimila fotografkinja Mare Milin.
Nedavno ste pokrenuli treću liniju unutar svojeg brenda. Ova linija je zapravo totalni streetwear, kako ste se odlučili za ovu kolekciju?
- Već dugo koketiramo s elementima streetstyla, kao i sa sportskim elementima, pa je nekako bilo logično da tu znatiželju proširimo i na zaokruženu liniju. Primijetili smo tijekom 14 godina postojanja branda da postoji interes naših kupaca i za artiklima koji su tog tipa i po pristupačnijoj cijeni - što smo ovom linijom i postigli.
Karakteristična je po tome što su artikli proizvedeni u više veličina i u većoj količini te je dostupna u širokoj ponudi diljem Hrvatske. Znači li to da ste odlučili proširiti tržište?
- Kolekcija se trenutno prodaje širom Hrvatske, u Zagrebu, Splitu, Puli, Zadru i na Korčuli, a pregovaramo i s dućanima u drugim gradovima. Sretni smo zbog činjenice da je linija tako dobro prihvaćena i da je već nakon mjesec dana jako dobro prodana.
Kampanja sugerira da je odjeća namijenjena mladima, jesu li oni bili i vaša ciljna skupina?
- Svakako je ideja bila da je linija, pa i kampanja usmjerena na streetwear, pa su nam i zaštitna lica bila mlada. Međutim, potpuno je iznenađenje koliko je kolekcija zaživjela među raznim generacijama.
Što vas je inspiriralo dok ste stvarali ovu liniju odjeće?
- Inspiracije su bile razne, od ulične umjetnosti, punka, vojne odjeće, hip hopa, grungea, rocka, pa sve do sportske odjeće. Kako u svim našim linijama vrlo jasno miješamo razne utjecaje i tako stvaramo naš eklektičan potpis - ova je linija prava meka za naše ideje.
Možemo li uskoro očekivati i četvrtu liniju unutar vašeg brenda?
- Sve su opcije uvijek otvorene, ali za sada nam je veći izazov stvarati unutar ovih linija, koje se još moraju razvijati i još više brendirati. (Ana BRAŠKIĆ)