Sinoćnjim nastupom posljednjih najavljenih izvođača, Gustafa, na Trgu maršala Tita u Rovinju okončano je 21., odnosno šesto u gradu svete Eufemije, izdanje festivala Sete Sóis Sete Luas/Sedam Sunca Sedam Mjeseca. Edi Maružin, frontman jednog od najdugovječnijih i najoriginalnijih istarskih bandova, ujedno i suorganizator festivala, sinoć je bio u formi. Više od dva sata, tek s ponekom upadicom/objašnjenjem između pjesama, Gustafi su dokazali da su nenadmašni majstori zabave i štimunga.
No njihov je nastup bio tek točka na i trodnevnih događanja. Nastupilo je čak sedam izvođača. Dječji zbor Athor Vittoria sa Sicilije te 7Luas.Orkestra 20 otvorili su prvu festivalsku večer, nakon čega je Tamara Obravac s ansamblom Transhistra Electric pokazala kako jazz pomiješan s istarskim etnom odlično zvuči. Subota je pak bila u znaku odlične Mariane Ramos, koja je u Rovinj donijela zvuke svoga zavičaja - Zelenortskih Otoka. U pratnji akustičnih gitara, bubnjeva i cavaquina svojim je glasom prenijela emocije tuge i veselja, nade i slabosti te baršunastim glasom predstavila kako skladno zvuči jazz pomiješan s brazilskom i afričkom glazbom te Mornom (zelenortskim bluzom nadahnutim fadom).
Nakon Ramos domaće su Šćike mikrofon preuzele u svoje ruke te na pozornicu ponovno unijele veselje i radost života, a publiku natjerale na ples i pjesmu. Posljednja, treća večer Festivala Sete Sóis Sete Luas na scenu je dovela i andaluzijskog koreografa i plesača, nekad i prvog baletana Ansambla Paca Romera i člana španjolskoe Societa Teatro danza iz Lusilla, fascinantnog Miguela Canasa. Njegova izvedba flamenka bila je spoj privlačnosti tradicionalnog plesa s novim avangardnim stilom, kojom ovaj doista dojmljivi plesač postiže magnetsku privlačnost pokreta. (Napisala i snimila N. O. RADIĆ)