U splitskim turistickim agencijama rasprodani su turisticki aranžmani za Tursku, a sve zbog nevidenog interesa kojeg je kod Hrvata pobudila turska sapunica "1001 noc".
"Šeherezada" je zarazila hrvatske televizijske gledatelje, ali i pobudila veliki interes za Turskom i svime što dolazi iz nje. Ljudi žele znati i vidjeti više o "mjestu radnje" i zemlji koja, iako sekularna, i te kako drži do tradicije.
Ni Splicani nisu ostali imuni na zavodljive cari "1001 noci", pa su pokupovali turisticke aranžmane za tursku prijestolnicu, piše Slobodna Dalmacija.
"Nema vam više mjesta ni za jedan termin putovanja za Istanbul", rekli su u Generalturistu, a stvar je utoliko zanimljivija što se leti iz Zagreba! Splitskim "šeherezadoljupcima", cini se, nije teško uložiti trud za dokopati se hit-destinacije. U Kompasu su reagirali na potražnju i pocetkom listopada osmislili carter let za Istanbul, i to izravno iz Splita. Jedini problem je što je - skoro rasprodan!
Aranžmani su planuli u zadnjih pet-šest epizoda. Pitanja postavljana po agencijama uglavnom glase: "Vidi li se kuca Onurove majke uz rijeku Bospor?", "Jesu li luksuzne vile i palace u sklopu panoramskog obilaska?", "Kakav je nocni život?" i slicno.
Zanimljivo je da su najbolje prodani najskuplji aranžmani (oko tri i pol tisuce kuna za cetiri dana) koji, medu ostalim, ukljucuju krstarenje Bosporom s ribljim ruckom, autohtonu veceru s folklornim programom (trbušni ples) i slicno, te turisticku pratnju.
Porastao je interes za ucenjem turskog jezika, a zagrebacke škole stranih jezika u ponudu su vec uvrstile tecaj turskog. Zainteresiranih ima, ali ocekuju puno više. Neki, pak, polaznici su se zbog serije s arapskog prebacili na ucenje turskog.