Jaka potpora uprave cini se kljucnom za uspjeh novog proizvoda, reklo bi se. Ako kompanija koja ga plasira ne pokazuje zanimanje za njega ili se ne cini da mu vjeruje, zašto bi ga bilo tko drugi koristio?
Stoga je cudno što Googleovi glavešine ne koriste baš vlastitu društvenu mrežu. Ako je njima bezveze, zašto misle da bi nama trebala biti super?
To se pitanje nametnulo redakciji CNeta nakon što je naišla na otkrice Michaela DeGuste, koji se potrudio prebrojati koliko je Googleovih direktora objavljivalo postove na servisu Google+ otkad je prije tri mjeseca pokrenut.
Otkrio je kako je glavni izvršni direktor Larry Page jedan od aktivnijih. S ukupno sedam objava.
Ne zvuci puno, ali je to sedam više od osam njegovih direktora.
Suosnivac Googlea Sergey Brin je objavio 15 postova, a najviše (više od 150) je pustio Vic Gundotra. Kojemu je razvoj takvih projekata, u stvari, posao.
Erich Schmidt i šef pravnog odjela David Drummond, cini se, uopce nemaju otvorene korisnicke racune.
Naravno, moguce je da svi oni redom objavljuju za uži krug prijatelja i suradnika. No, ne bi li bilo u interesu tvrtke i njih samih da pokažu makar malo zanimanja za vlastiti proizvod?
Kao što to, recimo, radi šef Facebooka Mark Zuckerberg, koji je nedavno rekao da na njemu visi po cijele dane.