Deseto izdanje Tjedna restorana, po mnogima, najomiljenije gastro manifestacije održat će se 6. do 15. ožujka. Sudjelovat će restorani iz cijele Hrvatske, a čak sedam s područja Istre. Iz najvećeg istarskog grada svoje sudjelovanje u ovoj manifestaciji prijavila su četiri restorana, Gina, Kantina, Ribarska koliba te restoran hotela Amfiteatar. Potom, moći će se kušati jela s menija konobe Ćakula iz Poreča, Kantinon iz Rovinja i vodnjanske Vodnjanke.
Sudjelovat će ukupno 74 restorana koji zadovoljavaju kriterije organizatora, te će u spomenutom razdoblju gostima ponuditi posebno osmišljene jelovnike. Svaki će po fiksnoj cijeni od sto kuna, sadržavati slijed od tri jela - predjelo, glavno jelo i desert. Većina restorana u ponudu uključuje aperitiv ili čašu vina, a valja istaknuti da je vrijednost ponuđenih jela u redovnoj ponudi najmanje duplo veća.
- Manifestacija Tjedan restorana već je nekoliko godina omiljena kod ljubitelja prave gastronomije. Doživljena je ne samo kao prilika za posjet restoranima za koji se inače nema mogućnosti, već je postala simbol za razdoblje u kojem se organiziraju ugodna druženja s obitelji i prijateljima uz izvrsnu hranu. Svake je godine sve popularnija, a restorani su popunjeni do posljednjeg mjesta. Istarski ugostitelji, čija nas gastro ponuda posebno oduševljava, u manifestaciji sudjeluju od prošle godine. No, veseli nas što su ove godine već i sami za to iskazali interes. Također, uključilo ih se je dosta više u odnosu na prošlu godinu, evo čak su četiri samo iz Pule. Mislim da je i ovakav njihov angažman dobar preduvjet za produžavanje sezone, kaže Ozren Drobnjak koji je uz Željku Marjanović organizator manifestacije.
Jelovnici svih restorana koji sudjeluju u manifestaciji objavljeni su na internetskoj stranici www.tjedanrestorana.com, a ondje je moguće i rezervirati dolazak. Riječ je o restoranima više cjenovne kategorije koji će se truditi punih deset dana pružati vrhunski gastro užitak.
Manifestacija je inspirirana sličnima koje se održavaju u svjetskim metropolama poput New Yorka i Londona, s ciljem omogućavanja što većem broju građana posjet restoranima. Također, prilika je to za promociju restoranske kulture, poticanje interakcije ugostitelja i posjetitelja restorana te oživljavanje hrvatske gastro scene. (S. ROJNIĆ SINKOVIĆ)