Sea Star Festival donio zaradu od 60 milijuna kuna

Vibor Juhas (Tanja Draškić Savić)
Vibor Juhas (Tanja Draškić Savić)

Premijerno izdanje trodnevnog glazbenog spektakla Sea Star, održanog koncem mjeseca svibnja u umaškom Stella Marisu, pridonijelo je turističkom gospodarstvu Hrvatske s više od 60 milijuna kuna. Regionalni istraživački centar "TIM" iz Novog Sada, specijaliziran da se kao agencija bavi istraživanjima o financijskim efektima pojedinih manifestacija, ispitivanjima na slučajnom uzorku i potrebnim podacima dobivenim iz Turističke zajednice Grada Umaga, ustvrdio je da je Festival održan od 25. do 28. svibnja u Umagu, posjetilo više od 50.000 fanova, od čega je njih 93 posto došlo iz inozemstva, što je na županijskoj razini, u tom vikendu, povećalo broj posjetitelja za 85 posto.

Potrošači velike platežne moći

Na listi s popisom od oko 40 zemalja iz kojih su pristizali gosti, na "top" ljestvici prednjače: Velika Britanija, Nizozemska i Francuska, a od najbližih susjednih zemalja, dva prva mjesta pripadaju gostima iz Slovenije i Italije. Istraživanja pokazuju da su gosti za vrijeme trajanja festivala, u prosjeku potrošili 310 eura, odnosno, 103 eura dnevno, pa kada se toj cifri pribroji i potrošen novac onih posjetitelja pristiglih iz drugih zemalja, ispada da je svaki gost potrošio 292 eura tijekom trajanja Festivala. Prema službenim podacima dobivenim iz Turističke zajednice Grada Umaga svi smještajni kapaciteti u tom periodu, u gradu i okolici Umaga, bili su popunjeni te je zabilježen rast od 220 posto dolazaka u Umag. Pribrojavanjem svih znamenki proizlazi da je ostvaren prihod od 60 milijuna kuna.

Izuzev financijskog efekta, treba sagledati i onaj promotivni, jer činjenica da je u Umagu tada boravilo više od 300 novinara iz čitavog svijeta te da su Umag i Istru proputovali u tri dana Festivala, ocijenivši boravak samim pohvalama, neprocijenjivo je priznanje ovom projektu i odredištu. K tome su i sami izvođači poput DJ-a Mag, Billboard, IQ Mixmag, Pulse radio, Festpop te mnogi drugi, već dali svoje preporuke za nastavak Festivala, predlažući Umag i Istru kao destinaciju idealnu za zabavu i odmor.

Sea Star novi glazbeni brend Umaga

- Nakon početnog iskustva i sada ovakvih financijskih rezultata, više sam no zadovoljan festivalom u kojega sam vjerovao i "gurao" ga od prvog dana nakon što je dogovoren s EXITOM iz Novog Sada, koji nam je bio partner u organizaciji festivala. S obzirom da je riječ o pilot projektu Turističke zajednice Umaga, sada sam siguran da je festival "lansiran" u svijet glazbe i da će narednih godina financijski rezultati biti znatno veći. Sea Star bi trebao pozicionirati Umag na karti svijeta festivala kao jednu od vodećih destinacija za festivale takve vrste. Uskoro ćemo izaći u javnost s novim datumima održavanja festivala u 2018. godini kao i imenima izvođača, izjavio je zadovoljno Milovan Popović, direktor Turističke zajednice Umaga, čestitavši svima koji su zaslužni za postizanje zavidnog uspjeha.

Naselje Stella Maris i Sea Star festivalpostali su odličan turistički proizvod i zasigurno novi glazbeni brend Umaga. (Sanja BOSNIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter