Općine Svetvinčenat i Vižinada odabrale su najbolje poslovne ideje studenata s fakulteta iz Zagreba, Pule, Osijeka, Rijeke, Zadra… te ih novčano nagradile na trećem Istrian Tourism Competition (ITC), održanom u organizaciji pulske Start-Up udruge. Načelnik Svetvinčente Dalibor Macan kaže da su u konkurenciji 12 rješenja najbolje razrađenu poslovnu ideju ocijenili rad tima M&J marketingland, a kojeg čine Mateja David i Jelena Tenčić te ih nagradili s 2.500 kuna. Načelnik nam je pojasnio da su u svojoj poslovnoj ideji studentice predložile da se unaprijedi Festivala sira i organizira prvi festival torti od sira kojeg su nazvale Svetvinčenat Cheesecake. Macan je zaključio kako uskoro očekuje i realizaciju nagrađene ideje te kako je ove druga godina da putem ovog natječaja traže nove poslovne ideje za razvoj svog kraja.
Dodao je da su studentice osmislile i marketinšku kampanju "Bike for Bed and Cheese" koja se nadovezuje na novu aplikaciju "Svetvinčenat adventure", a koja će uskoro biti dostupna na stranicama Turističke zajednice Svetvinčente.
Festival torti privući će mlade
- Svježi sir jedan je od glavnih sastojaka torti od sira, stoga je Cheesecake festival logičan nastavak na Festival sira koji će ove godine biti organiziran 5. put za redom. Festival okuplja širok krug stočara i sirara iz Savičenštine i cijele Hrvatske, ali i ljubitelje sira. U Hrvatskoj još uvijek ne postoji festival ovakvog tipa na otvorenom, a cheesecake je iznimno popularna među mladima, time se automatski jača imidž mjesta Svetvinčenat kao mjesta za mlade, ali i popularizira stočarstvo, objasnile su studentice Mateja David i Jelena Tenčić.
Drugoplasirani Tim Žufić, odnosno Toni i Vedrana Žufić predložili su projekt "Medieval games Svetvinčenat" kojim se razrađuje nekoliko igara u stvarnom vremenu i prostoru na području općine. Baza je responzivni website preko kojeg posjetitelji dobivaju informacije, ali im čak nudi mogućnost rezerviranja termina igre. Tim je osmislio i dizajnirane majice koje bi nosili igrači.
Tim Alfa i Omega, iza kojeg su Paula Klunić i Arijana Orlić osvojio je treće mjesto za analizu troškova i osmišljavanja projekta izgradnje etno parka Oaza i mini cluba. Etno park obuhvaćao bi prostor sa autohtonim životinjama te biopark za eko uzgoj biljaka. Kao glavni cilj ovog projekta studentice naglašavaju suradnju s lokalnim OPG-ovima.
Nove ideje za Parenzanu
Općina Vižinada je od natjecatelja tražila da razrade ideju Bike centra Parenzana, a pristigla su im četiri rješenja. Općinski načelnik Marko Ferenac iskazao je zadovoljstvo dobivenim radovima te je istaknuo da su najbolji timovi dali rješenja razrađena do najsitnijih detalja pa očekuju njihovu realizaciju u budućnosti. Najbolji tim za poslovni slučaj Općine Vižinada proglašen je NiT (Nikolina Levak i Tea Banko) koji je nagrađen svotom od 2.500 kuna. Ferenac je rekao kako je taj tim iznio najrealističnija rješenja i uložio najveći trud te su osmislili projekt do samih detalja u kojem su predvidjeli da se biciklistima ponudi usluga smještaja, ugostiteljstva, servisa bicikla i za njih osmislili tematske dane.
Drugo i treće mjesto osvojili su Powerpuff girls (Gabriela Makovac, Roberta Paoletić i Daria Ragus) i tim Angelles (Anđelina Horvat i Ines Jurčec) kojima su dodijeljene utješne nagrade.
Nacionalno nadmetanje
Amel Hadžipašić, predstavnik Start-Up udruge, izrazio je nadu da su ova rješenja poslovnih slučajeva samo početak suradnje između studenata i partnera natjecanja te da će se, kao što je često bio slučaj prethodnih godina, zaista realizirati. Dekanica pulskog Fakulteta ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Danijela Križman Pavlović je komentirajući ovo natjecanje izjavila da je kroz godine dobio nacionalnu razinu. (Paulo GREGOROVIĆ)