Šareni minimalizam Radio Aktiva

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Nakon što je nedavno objavio prvi singl za pjesmu "Vrtimo se", pulsko-zagrebacki Radio Aktiv objavio je spot koji je promptno prikazan na nacionalnoj javnoj dalekovidnici, i u to u emisiji "Ružiona".

Spot i pjesma najavljuju prvi album na kojem rade i ako sve bude kako treba, bit ce gotov do pocetka ljeta, najavljuje pjevac i klavijaturist Igor Vitasovic te dodaje da iduci singl i spot planiraju objaviti kroz neko vrijeme. Kaže i da su jako iznenadeni pozitivnim prvim reakcijama; hvale ga jer je drukciji, inovativniji, kao uostalom i njihova glazba. Kako kaže Vitasovic, za vrijeme i izmedu snimanja su se dobro zabavljali pa je u spotu iskorišteno najviše tih spontanih zafrkancija.

U vezi s tim, odmah upada u oci i uši opuštena atmosfera koju prate vesela glazba i pomalo ironicni tekst. Za razliku od drugih pjesama ovog benda, "Vrtimo se" ne spada u angažirane uratke, premda pjesma ima svoju poruku. Spot je minimalisticki, jednostavan, šaren, namjerno asocira na omot singla i, kako kažu, na prvi pogled gledatelju ne sugerira poruku koju pjesma ili bend opcenito šalju.

"S obzirom na to da pjesma na neki nacin kritizira inertnost društva u kojem živimo, Radio Aktiv ovim spotom to i oslikava: svatko od nas živi i djeluje unutar svog malog okvira iz kojeg vrlo rijetko izlazi", objašnjavaju. Zato spot i nema neku pricu, vec samo vidimo clanove benda kako se izmjenjuju u šarenim "kutijama".

Ideju za spot pokrenuo je autor teksta i glazbe Korado Vidulin te je snimanje realizirano uz pomoc prijatelja benda Luke Žuljevica, dok montažu potpisuje još jedan entuzijast Jura Troje iz zagrebackog Blank_filmski inkubatora. Kako izgleda možete vidjeti na www.youtube.com/watch?v=tt4jT6xcZlE.

"Vrtimo se" je dobro prošla na nacionalnoj top-listi Hrvatskog radija, prošli tjedan je bila prva na Radio Osijeku, kao i na top-listi Cener Radija 101 na kojoj se natjecu bendovi s podrucja bivše Jugoslavije. (M. RADIC)

 


Podijeli: Facebook Twiter