U špici ljetne turističke sezone Istarskim ipsilonom dnevno u prosjeku prođe oko 60.000 vozila. Na dan pogibije muškarca iz Baderne, 13.studenoga, na nedovršenoj dionici od čvora Ivoli do Cerovlja, cijelim je Ipsilonom prošlo 16.000 vozila, veli nam Christian Santaleza, direktor Bina Istre tvrtke za upravljanje i održavanje, ističući da je sigurnost putnika primarna preokupacija ove tvrtke koja u to ulaže velike napore.
Žaleći zbog posljednje prometne nesreće, ove godine druge na Ipsilonu s poginulom osobom, Santaleza veli da je, premda je i njoj uzrok prebrza vožnja i pretjecanje, jedini način za povećanje razine sigurnosti izgradnja punog profila na dionici od Čvora Rogovići do Matulja.
Santaleza naglašava da je na punom profilu, dakle na autocesti od Kanfanara do Pule, od njezina puštanja u promet u lipnju 2010. godine pa do danas, Ipsilonom prošlo oko 20 milijuna vozila, i ondje se nije dogodila nijedna nesreća s poginulima.
No, na dionicama koje su u tom periodu bile još u poluprofilu, između ostalog i dionica Ivoli - Žminj - Rogovići koja je u punom profilu puštena u promet lanjskog listopada, bilo je sedam nesreća sa sedmero poginulih. Otkad je, međutim, i ta dionica u potpunosti izgrađena ondje nije bilo nesreća s poginulima.
Samo lani, kada je Ipsilonom prošlo 7,4 milijuna vozila, u nesrećama su, ponovno na nedovršenim dionicama, poginule dvije osobe. (Napisala i snimila Marica KOŠTA)
Od 2006. na Ipsilonu 30 poginulih
Tijekom ove godine, do 14. studenoga, u cijeloj Istri se, prema podacima PU istarske dogodilo 19 prometnih nesreća s najtežim posljedicama, a u njima je život izgubilo 20 osoba od čega dvije na Istarskom ipsilonu. Od 2006. do istog datuma na Ipsilonu je u 22 prometne nesreće smrtno stradalo trideset osoba.
CIJELI TEKST U TISKANOM IZDANJU