"Sa(n)jam knjige vec 15 godina!" naziv je akcije uredenja izloga pulskih trgovina koji u povodu svoje jubilarne 15. godišnjice organizira Sa(n)jam knjige u Istri u suradnji s Turistickom zajednicom grada Pule i Glasom Istre. Na konferenciji za novinare su direktorica sajma Magdalena Vodopija, pomocnica direktorice pulskog TZ-a Marinela Kolic i Ranko Borovecki, zadužen za marketing i odnose s javnošcu sajma knjige, najavili da na ovaj nacin žele potaknuti vlasnike trgovina i ostalih izloga u gradu da ih urede, uzimajuci kao temu knjigu i sajam, da bi gradani vec mjesec dana prije njegova pocetka, održava se od 4. do 13. prosinca, s njime poceli živjeti.
"Nadam se da ce pulski izlozi zablistati, oni su nam jako bitni jer nagovještavaju atmosferu sajma", kazala je Vodopija. Napomenula je da je ovogodišnji program sajma inspiriran upravo gradom u kojem je stvoren pa su u njega ukljucene mnoge važne institucije, a medu njima INK - Gradsko kazalište Pula, Sveucilišna knjižnica, Povijesni muzej Istre, Zvjezdarnica, pulske srednje škole, ali i tradicionalni sponzori koji su ove godine postali i partneri sajma. Vodopija je primijetila da sajam financijski ne stoji najbolje te da se još uvijek budžetira i ocekuje velikog sponzora putem lobiranja u cemu im i ove godine pomaže Grad Pula.
Akcija uredenja izloga traje od 10. do 30. studenoga, a svi zainteresirani mogu se prijaviti od 3. do 10. studenoga u pulskom TZ-u (Forum 3), gdje ce moci podici promotivne materijale koji im, kao i knjige iz knjižare Castropola, mogu biti korisni pri uredenju izloga. Za najbolje uredeni izlog predvidena je novcana nagrada od 5.000 kuna, dok ce još dva izloga biti nagradena poklon-paketima knjiga te Glasa Istre. Odluku o najbolje uredenim izlozima donijet ce do pocetka sajma komisija u sastavu Gorka Ostojic Cvajner u ime sajma, Vesna Jovicic u ime TZ-a te predstavnik Glasa Istre.