Nije toliko bitno što je novcanik prazan dokle god je stol za Božic pun, a ispod bora ima darova, ocjena je vecine Puljana s kojima su razgovarali. Mnogi priznaju da im gotovine ove godine manjka, ali pomažu im bonovi, božicnice i kartice.
Kupuju se panetoni, namirnice za kolace, traže purice, narucuje meso za novogodišnje pecenje, biraju borovi najbogatijih grana… Znacajnija promjena potrošackih navika vidljiva je kod kupovine poklona - vecina Puljana s kojima smo razgovarali potvrduje da su od darova za odrasle ove godine odustali, no djeca, unuci i praunuci nece ostati kratkih rukava.
I ove ce se godine, po istraživanjima, najviše kupovati djecje igracke, igre i racunalne igre, kozmetika i parfemi, satovi, nakit te na vec blagdanskim sniženjima odjeca i obuca. Puno ce se rošiti i na hranu - puricu, odojak i bakalar, kolace, slatkiše za djecu...
Ipak, u pulskim hipermarketima vecih gužvi zasad nema. No, situacija se vec krajem tjedna može preokrenuti.
Po istraživanju Nezavisnih hrvatskih sindikata, prosjecna obitelj u
prosincu ce dodatno potrošiti oko 1.300 kuna ili oko 300 kuna manje
nego lani. Predblagdanska potrošnja je u 2002. godini iznosila ukupno
6,5 milijardi kuna, da bi iz godine u godinu polako rasla te svoj
vrhunac dosegla u prosincu 2008., kada je bila 12,2 milijarde. Nakon te
godine šoping groznica polako jenjava.