Autenticnost, originalnost i konkurentnost tri su imperativa koja su zadovoljili djelatnici Darne -Tvornice likera Rovinj i time dobili priliku da se svojim proizvodom, prepoznatljivim rovinjskim Pelinkovcem, predstave americkom tržištu.
U sklopu udruge za promicanje tradicijskih i umjetnickih proizvoda Burza suvenira svoje su proizvode od 10. do 15. sijecnja predstavili u zgradi UN-a u New Yorku.
- Nakon izlucnog natjecaja, koji je prošle godine u rujnu organizirala Burza suvenira, mi u Darni dobili smo priliku da se kao jedini Istrani predstavimo americkom tržištu, kaže nam enologinja mr. Katerina Latinovic, vlasnica rovinjske tvornice likera.
Iako ima nekoliko brendiranih i prepoznatljivih alkoholnih pica, u Velikoj Jabuci tvrtka se predstavila rovinjskim Pelinkovcem.
Rijec je o proizvodu koji prije nego se posloži na prodajne police trgovina zahtijeva zanatski nacin proizvodnje, korištenje stare tehnologije u proizvodnji kvalitetnih i visokovrijednih prirodnih alkoholnih napitaka te, kao najvažniji sastojak, originalnu i autenticnu recepturu koja je poslovna tajna Darne.
- Osim što Pelinkovcem promoviramo i Hrvatsku, kao mediteransku zemlju autenticne kulturne baštine, promocija u UN-u osigurala nam je da se naš proizvod/suvenir tijekom sljedecih osam mjeseci predstavi i diljem SAD-a, objašnjava mr. Latinovic. (N. ORLOVIC RADIC)
Rovinjski brendovi: sv. Eufemija, batana i Pelinkovac
Uz crkvu svete Eufemije i ribarski brodic batanu, rovinjski je
Pelinkovac jedan od tri brenda grada. Ovaj se alkoholni napitak
proizvodi u Tvornici likera, koju je davne 1925. izgradio Giorgio
Benussi.
Od Drugog svjetskog rata tvornica posluje u sastavu Opce
poljoprivredne zadruge, a potom Jadran-turista. Od 1996. naziv
joj je Darna, kada raskidom poslovne suradnje i otkupom dionica prelazi u
vlasništvo mr. Katerine Latinovic.